לא תאמינו בת כמה השמלה הצנועה של מלכת דנמרק

נסיכת דנמרק הופיעה עם לוק חדש-ישן לרגל אירוע מדיני, והציגה שילוב נהדר של שחור ולבן | זאת ההוכחה שזה בסדר ללבוש בגדים שישבו בארון יותר מחמש שנים

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/10/23 11:49 יט בתשרי התשפד

לא תאמינו בת כמה השמלה הצנועה של מלכת דנמרק
מארי נסיכת דנמרק, צילום: shutterstock

כמו בנות אצולה אירופאיות רבות, מארי מלכת דנמרק ידועה בסגנון הלבוש האופנתי, המוקפד והצנוע שלה. לרגל פתיחת הפרלמנט הדני "הפולקטינג", התייצבה אתמול (ג') מארי לצד בעלה הנסיך פרדריק לבושה בשמלה לבנה וצנועה במיוחד, והוכיחה שלא חייבים בגדים חדשים כדי להתלבש בסטייל.

לא מפחדת ללבוש את אותה השמלה יותר מפעם אחת

הלוק של הנסיכה אמנם חדש מבחינת שילובי הפריטים - אולם השמלה, הכובע ואפילו התכשיטים שהיא עונדת ישבו הרבה מאוד זמן בארון שלה, וזו ממש לא ההופעה הראשונה שלהם בציבור. כך למשל, השמלה שלבשה מארי נמצאת ברשותה לפחות מאז 2018, והספיקה ללוות אותה לביקורים מלכותיים בצרפת ורומא. למרות זאת, העיצוב הקלאסי ועם זאת הייחודי הופך אותה לעל זמנית.

שילוב מושלם של שחור ולבן

אם יש משהו טוב שאפשר לומר על הנסיכה, זה שהיא יודעת לשלב בצורה מושלמת את גווני השחור והלבן - וזו לא הפעם הראשונה. בלוק הספציפי הזה, החגורה השחורה שחיברה עם שמלה מקפיצה את הלוק, וכך גם הנעליים שמשלבות את שני הצבעים בצורה נהדרת. הצבעים הפשוטים מאפשרים לה לחבוש כובע שחור ודומיננטי בלי שתראה מוגזמת ומאיימת.