תספורת וצבע: עפנו על הלוק החדש של אמילי עמרוסי

בעיצומה של תקופת החגים ועם התחדשות שנת תשפ"ד, התחדשה גם אשת התקשורת במראה מרענן שכלל תספורת קצרה מזו שהציגה עד כה וצבע חדש בשיער

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/10/23 11:31 טז בתשרי התשפד

תספורת וצבע: עפנו על הלוק החדש של אמילי עמרוסי
אמילי עמרוסי לפני השינוי, צילום: רעות לביא

אמילי עמרוסי היא סופרת ילדים, מגישת רדיו ועיתונאית. עמרוסי לא מפסיקהלהמציא את עצמה מחדש עם עיסוקים חדשים, הרצאות וסדנאות, לכן לא פלא שגם במראה החיצוני היא מקפידה לגוון. לכבוד תקופת החגים וההתחדשות של שנת תשפ"ד, החליטה עמרוסי להתחדש בעצמה ולהציג לוק שונה ומרענן. עמרוסי, עד כה בעלת שיער חום וחלק, התחדשה בגוון שטני ושיער גלי מסולסל. על הדרך היא קיצרה מעט את השיער, והציגה מראה מרענן יותר, צעיר יותר ומעט שובב.

הלוק החדש של אמילי עמרוסי:

צילום: באדיבות המצולמת

"חושבת על החברות שלי. הדוסיות. החכמות והחזקות"

לא מזמן אשת התקשורת שיתפה בטור מיוחד ל-N12, על ההתמודדות כנערה צעירה שומרת הלכה עם טבילה במעיינות מעורבים ועל הדרך בה היא נוקטת כיום. בתחילה היא כותבת כי כיום היא כבר לא מקפידה כפי שהקפידה בעבר ומסבירה: "גם היום אני דתייה, שומרת שבת וכשרות, אבל ההלכה פחות מתלבשת עליי. מילולית. אני לא גאה בזה ולא מתביישת בזה. זה מה שזה. אני עטופה לפי קוד הלבוש הסטנדרטי במערב".

"אז חטפתי באג בתוכנת ווינדוס" היא מסבירה, "התקלקלתי. היום אני מרשה לעצמי. מעיין. גופייה ומכנסיים קצרים. רחצה מעורבת שאחריה אצא מהמים אל הכפכפים המבוצבצים, אעלה על עצמי שמלה יבשה וקלילה ואמשיך לטייל". אך עמרוסי מסבירה כי מה עומד לעיני רוחה: "חושבת על החברות שלי. הדוסיות. החכמות והחזקות, שבוחרות בעצמן שלא לצלול, לשחות, לרבוץ ולטבול במעיינות שבהם השחייה מעורבת".