ממנה לא ציפינו ככה נראית נסיכה? קייט מידלטון נתפסה בלוק לא מחמיא במיוחד

הדוכסית מווילס רק הגיעה למשחק כדורגל של בנה, הנסיך ג'ורג', וכנראה לא ציפתה שיצלמו אותה בלוק של אמא עייפה: מעיל גדול מדי, ג'ינס רחב במיוחד וצעיף פרוותי. לא אופייני לנסיכה הכי אופנתית בממלכה

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/09/23 16:49 יא בתשרי התשפד

ככה נראית נסיכה? קייט מידלטון נתפסה בלוק לא מחמיא במיוחד
קייט מידלטון, צילום: shutterstock

זה קורה לכל אמא. רוב הזמן את משקיעה בלוקים מוקפדים להרמת כוסית במשרד, ליציאה עם חברות ואפילו לישיבה בבית קפה, אבל פעם אחת בשנה קורה שאת קופצת למשחק כדורגל של הבן עם המעיל הכי גדול ונוח שמצאת בארון, זורקת על עצמך ג'ינס רחב שתוכלי לקפץ איתו ביציע וברגע האחרון שולפת צעיף פרוותי, ואומרת לעצמך - נו, זה רק משחק כדורגל. זה בסדר לגמרי כשאת סתם אמא, זה קצת אחרת כשאת קייט מידלטון.

קייט מידלטון בלוק לא אופייני

הנסיכה מווילס ידועה בתרומה הרבה שלה לקהילה, אך יותר מכל בחוש האופנתי שלה. כל לוק שלה זוכה לשלל תגובות ולהתלהבות רבה, ולכן הציפיות רק הולכות וגדלות. קייט היא לא אחת שיכולה להרשות לעצמה להגיע סתם כך עם לוק שזרקה על עצמה, אך נראה שהיא בכל זאת מרשה לעצמה לעשות זאת. השבוע הגיעה הנסיכה למשחק כדורגל של בנה, הנסיך ג'ורג', ונצפתה בלוק לא אופייני בכלל: מעיל רחב ומוכתם בצבע ירוק זית, מתחתיו מכנסי ג'ינס רחבים, צעיף שחור גדול מדי וסניקרס לבנות. נראה שקייט לא ציפתה להיות מצולמת בסיטואציה הזו, כי היא בהחלט לא הכינה עצמה כראוי.