הלוק של שרה נתניהו השאיר אותי פעורת פה

רעיית ראש הממשלה השתתפה באירוע של נשות ראשי המדינות, שמטרתו לקדם שינוי חברתי דרך הכוח של תעשיות האופנה והיופי, והצליחה לבלוט מעל כולן עם לוק מדויק ומחמיא במיוחד

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 21/09/23 09:04 ו בתשרי התשפד

הלוק של שרה נתניהו השאיר אותי פעורת פה
שרה נתניהו, צילום: אוהד קב

רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, השתתפה השבוע באירוע של נשות ראשי המדינות, מטעם ארגון "FASHION 4 DEVELOPMENT", אשר נערך לכבוד כינוס העצרת הכללית ה-78 של האו"ם. מטרת הארגון היא לקדם שינוי חברתי דרך הכוח של תעשיות האופנה והיופי, והוא פועל בין היתר לקידום פעילויות להעצמת נשים ולפיתוח כלכלי. האירוע כולו הוקדש לזכרה של המלכה אליזבת'.

נתניהו ישבה בשולחן הכבוד עם רעיות נוספות, ביניהן רעיית נשיא קפריסין, קולומביה ומלטה, אך ללא ספק הצליחה לבלוט מעל כולן. הסיבה לכך היא לא רק הצבע הירוק, הזרחני ומושך תשומת הלב שבחרה לתלבושת שלה, אלא העובדה שהלוק שלה היה המוצלח מכולם. רעיית ראש הממשלה הבינה היטב את מטרת האירוע, שמקדש את ערך האופנה והיופי, ויישמה זאת בצורה מושלמת.

שרה נתניהו

שרה נתניהו צילום: אוהד קב

לא מתאים לכל אחת, אבל מדויק לשרה נתניהו

נתניהו בחרה בחליפה מחויטת בעלת שני חלקים. החלק העליון הוא חולצה בגזרה מרובעת, עם כפתורים באמצע ושני כיסים בתחתית, מיקום פחות שגרתי שבהחלט מרים את הרמה של הלוק. גולת הכותרת של החולצה היא הצווארון, קטן וצנוע אך מדויק להפליא. החלק השני של החליפה הוא חצאית צמודה, בצבע זהה לחולצה, שמתחילה מהמותן ונגמרת בברך. לכל זה הוסיפה נעלי עקב בגוון ניוד ותיק צד תואם.

זו לא הפעם הראשונה שהגברת נתניהו מצליחה לגנוב את ההצגה עם לוקים מרשימים, אך הפעם היא הותירה אותי פעורת פה לנוכח המקצועיות בבחירות שלה. הלוק הזה לא היה מתאים לכל אחת, אך הוא מדויק בצורה מופלאה לגזרה של שרה, מחמיא לגוון העור שלה ומוסיף זוהר לפניה.

שרה נתניהו

שרה נתניהו צילום: אוהד קב

שרה נתניהו

שרה נתניהו צילום: אוהד קב