הדר מילר חגגה - לא תאמינו מאיפה השמלה הנוצצת

הדר מילר חגגה באירוע בר המצווה של בנה הבכור והתהדרה בשמלת שני חלקים נוצצת במיוחד. השמלה לא נקנתה בחנות מעצבים וגם לא עוצבה בהזמנה אישית, אלא באתר שכל אחת יכולה לרכוש ממנו

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/09/23 14:39 ה בתשרי התשפד

הדר מילר חגגה - לא תאמינו מאיפה השמלה הנוצצת
צילום: צילום, איפור ושיער: קרן ישלח

מלבד העשייה הציבורית והתקשורתית הרבה שהיא עושה, הדר מילר היא גם אמא לארבעה. אתמול (ג') היא חגגה את מסיבת בר המצווה של בנה הבכור, באירוע אליו התכנסו חברי כנסת ואנשי תקשורת רבים, ביניהם: השר בן גביר וחברי הכנסת חנוך מילביצקי, אלמוג כהן ובועז ביסמוט יחד עם אנשי התקשורת מני אסייג, בוריס אפליצ'וק, איציק שאג ועוד.

השמלה הנוצצת של הדר מילר הוזמנה ב-shein

כמו בכל הופעה תקשורתית שלה, גם לבר המצווה של הבן מילר הקפידה להשקיע בלוק מוקפד ונוצץ במיוחד. בעוד בני המשפחה לבשו חליפות בגווני כחול והבת הקטנה שמלת שושבינה לבנה, האם בחרה להתהדר בשמלת שני חלקים בגוון ורדרד. החלק העליון של השמלה בגוון שמנתי עם נקודות שחורות, והחלק התחתון הוא חצאית שיפון נשפכת בגוון ורדרד עדין, כשבין שני החלקים מפרידה חגורה עבה.

באופן מפתיע, השמלה לא נקנתה בחנות לבגדי מעצבים ולא נתפרה בהזמנה אישית, אלא הוזמנה באתר האהוב על בנות ישראל הדתיות: shein, כך שאם השמלה מצאה חן בעיניכן תוכלו למצוא אותה ממש בקלות.

הדר מילר ומשפחתה

הדר מילר ומשפחתה צילום: מאיר אליפור

צילום: צילום איפור ושיער קרן ישלח

הדר מילר ומשפחתה

הדר מילר ומשפחתה צילום: ללא