עפנו עליה רק קייט מידלטון מסוגלת להתלבש ככה לביקור בכלא

הדוכסית מווילס הגיעה לביקור בכלא "High Down", וכמו תמיד הצליחה להרכיב לוק שימשוך את תשומת ליבם של כולם. החליפה הסגולה, הנעליים התואמות ובעיקר העגילים - יש הרבה מה ללמוד מהלוק של קייט מידלטון

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 18/09/23 14:41 ג בתשרי התשפד

רק קייט מידלטון מסוגלת להתלבש ככה לביקור בכלא
צילום: shutterstock

חוץ מהיותה נסיכה, אשתו של הנסיך ויליאם ואימם של הנסיכים ג'ורג', שרלוט ולואי, קייט מידלטון היא גם הדוכסית עם הכי הרבה סטייל בממלכה, ואפילו זכתה שיוטבע על שמה המונח "אפקט קייט", המתייחס להשפעתה יוצאת הדופן על האופנה הבריטית והאמריקאית. אחרי לא מעט הופעות אופנתיות מעוררות השראה, קייט כבר יודעת שעליה לספק את הסחורה ולהבטיח לוק מדהים בכל מקום אליו היא מגיעה.

הלוק של קייט מידלטון בביקור בכלא:

הפעם הנסיכה מווילס הגיעה לביקור בכלא "High Down", המופעל על ידי שירות בתי הסוהר של בית המלוכה. כהרגלה, קייט סיפקה לוק שללא ספק הצליח לבלבל את האסירים. חליפה בצבע סגול בגוון אינדיגו מ"Alexander McQueen", נעלי עקב בצבע תואם מהמותג הבינלאומי "Gianvito Rossi", וכמובן לא שכחה אקססוריז: עגילים בצורת לב, משובצים אבנים זהובות ויהלומים קטנטנים, לצד שרשרת עם תליון עגול מ"Daniella Draper". כמו תמיד, קייט מידלטון משכה את כל העיניים אליה, והוכיחה שרק היא מסוגלת להפגין סטייל גם בכלא.