כך תעצבו את שולחן החג - עם פריטים שיש בכל בית

רוצים לעצב את שולחן החג ולא יודעים מאיפה להתחיל? מעצבת הפרחים נויה איבגי, עם טיפים ורעיונות לשולחן חגיגי לכבוד ראש השנה, שמבוסס כמעט לגמרי על פריטים שיש לכם בבית

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/09/23 17:01 כח באלול התשפג

כך תעצבו את שולחן החג - עם פריטים שיש בכל בית
צילום: shutterstock

ראש השנה הוא חג שידוע בחגיגיות שלו - ואין חגיגי ומשמח יותר משולחן חג מעוצב בטוב טעם. נויה איבגי, שוזרת פרחים ומעצבת אירועים, מביאה מספר טיפים שיקפיצו לכם כל שולחן. אז בין אם אתם קצרים בזמן ובמשאבים, מארחים הרבה ילדים או מעוניינים להרשים את המשפחה המורחבת, הכתבה הזו בשבילכם.

בתור התחלה, הנה כמה טיפים כלליים לפני שמתחילים לעצב: תשתמשו עם דברים שיש בבית
אפשר לעצב את השולחן עם צבע מפה, פמוטים או שילוב של פירות על השולחן - כמו רימונים ותפוחים.
עיצוב השולחן עם פרחים - אפשר תמיד לקחת כמה כוסות או אגרטלים ולקנות זר ולחלק בין כל הכוסות ולשים על השולחן. חבקי מפיות וצבע המפיות גם משפיע מאוד על עיצוב השולחן - תנו להם צבע אחר, מגניב ולא שגרתי .

עיצוב פרחים, נויה איבגי

עיצוב פרחים, נויה איבגי צילום: נויה איבגי

אלה שמתארגנים שנייה לפני

לא לכולם יש זמן להשקיע בעיצוב שולחן - להתאים בין מפיות לסידורי פרחים ולצבעי צלחות ההגשה. זה בסדר גמור. אפשר בזמן קצר ובלי הרבה הכנה מוקדמת לעצב שולחן חג יפה ומרשים, תוך שימוש במוצרים שיש לכולם בבית.

קחו מספר רימונים, ופזרו אותם על השולחן בקבוצות, זה ייתן אווירה צבעונית וחגיגית. אם יש לכם ראנר או בד בצבע נוסף, פרסו במרכז השולחן, וזה יקפיץ לחלוטין את המראה שלו. בנוסף, במידה ואין לכם סט תואם של צלחות, תוכלו לערבב בין סטים ברחבי השולחן, חשוב להקפיד שלא להתאים צלחת של מנה ראשונה עם צלחת של מנה עיקרית, אלא לערבב וליצור אווירה צבעונית ושמחה.

פזרו רימונים על השולחן

פזרו רימונים על השולחן, עיצוב - נויה איבגי צילום: נויה איבגי

שולחן עם הרבה ילדים

כשיש הרבה ילדים בבית שישבו סביב השולחן, חשוב להקפיד שהעיצוב לא יצור הרבה בלאגן בשולחן, שהילדים לא ישפכו, יפילו או יהרסו. ההצעה שלנו לעיצוב שולחן כזה, היא להתמקד באגרטל אחד מרכזי עם פרחים, לא גדול מידי כדי שלא יסתיר את יושבי השולחן, כזה שאפשר גם להוריד במקרה הצורך אם הילדים מתחילים להשתולל. כדי להעסיק את הילדים ולהכניס אותם לאווירת החג, הניחו בכל אחת מן הצלחות קערית אישית עם דבש ותפוח.

טיפ נוסף, הוא לערב אתה הילדים בעיצוב השולחן. הציעו להם לעזור לכם לערוך אותו, ואפילו צרו איתם חבקי מפיות - אפשר להכין מגלילי נייר טואלט, מפיסות בד שנותרו לכם בבית, ואפילו מבקבוקי פלסטיק גזורים. תתפלאו עד כמה יצירתיים יהיו ילדיכם.

התמקדו בזר אחד במרכז השולחן

התמקדו בזר אחד במרכז השולחן צילום: יוסף חורי

רוצים להרשים את החמות

אתם אוהבים לארח - ויותר מזה אוהבים להרשים. המפתח לשולחן מושקע במיוחד, אלה סידורי פרחים יפים. לא חייבים להיות מעצבים כדי לייצר סידורים מושקעים - קחו כמה אגרטלי פרחים, או אפילו צנצנות (כמה שיותר יותר יפה) ופרסו אותם לאורך השולחן בקו ישר. פזרו זרי פרחים בתוך האגרטלים לפי הטעם. כדי להשלים את המראה, הניחו פרח על כל אחת מן הצלחות. במידה ואתם מארחים קבוצה גדולה של אנשים, תוכלו גם להכין סידורי מקומות, עם פתקים אישיים כתובים בטוש זהב או כסף.

סדרו שורה ארוכה של אגרטלים עם פרחים

סדרו שורה ארוכה של אגרטלים עם פרחים צילום: נויה איבגי