5 טיפים לבחירת הלוק המושלם לראש השנה

ימים ספורים לפני ראש השנה, תחיה בן יאיר, סטייליסטית, מנחת סנדאות סטיילינג ומלווה רגשית בנראות, מעניקה חמישה טיפים לבחירת הלוק המדויק ביותר לחג, כזה שגם יהיה מרשים וגם תרגישי בו בנוח

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/09/23 12:04 כה באלול התשפג

5 טיפים לבחירת הלוק המושלם לראש השנה
צילום: shutterstock

ראש השנה מגיע בעוד ימים ספורים, ואם עוד לא בחרת את השמלה שאיתה תפתחי את השנה החדשה שלך - זה הזמן. תחיה בן יאיר, סטייליסטית, מנחת סנדאות סטיילינג ומלווה רגשית בנראות, חולקת חמישה טיפים לבחירת השמלה המדויקת עבורך לחג.

1. קודם כל, לדמיין

קחי לך כמה דקות לעצמך וחשבי איך את חולמת להרגיש בחג הקרוב ובשנה החדשה: חגיגית, שמחה, יפה, מלכה, טהורה, אחרת ממה שהיית, מלאת התחדשות, אצילית. נסי לדמיין איך את נראית בחג - איך זה ללבוש התחדשות? מלכות? שמחה? האם זה מתבטא בשרשרת חגיגית? האם קשירה מיוחדת במטפחת? שמלה חדשה? גזרה משוחררת או קרובה? תוספת של צבע מסוים שמבטא בעינייך את ההרגשה הזו? נסי לבחור בגד או להוסיף פריט אחד שמסמל בעיניך את ההרגשה וההוויה שחשובה לך.

2. בואי בנחת

ממליצה ללכת לקניות כשיש לך נחת וזמן. עדיף חנות שאת יודעת ששם תהיה לך נחת, לא במקום צפוף ורועש מדי. כמובן תמיד טוב ללכת עם חברה טובה ומפרגנת.

כדאי עם חברה טובה

כדאי עם חברה טובה צילום: shutterstock

3. לא רק הבגד

כדי להרגיש את אותה הרגשת התחדשות, שונות, חגיגיות או מה שאת חולמת, לא צריך דווקא להתחדש בבגד. אפשר להתחדש בתכשיט, מטפחת, בושם או לק ג'ל. אפשר גם להתחדש ביצירת שילוב שונה וחדש בבגדים שכבר קיימים אצלך. למשל, שילוב של שמלה עם מטפחת חגיגית אחרת, או שילוב של חצאית וחולצה באופן אחר ממה שאת רגילה. כל אחת לפי ההרגשה הפנימית והתקציב שנכון לה.

4. בחרי במידה שלך

אם החלטת להתחדש בבגד, בחרי בגד במידה שלך כפי שאת היום, לא במידה שאת חולמת להיות בה, לא במידה שהיית בעבר. הבגד צריך להיות במידה שתרגישי בה בנוח, לא גדול מדי ולא צפוף מדי. לשוב לקבל את הגוף כפי שהוא, בחמלה ואהבה.

בחרי במידה שלך

בחרי במידה שלך צילום: shutterstock

5. הקשיבי לליבך

כשאת כבר בחנות ועומדת מול המראה עם השמלה, קודם הקשיבי פנימה. האם זו שמלה שאני מרגישה בה בנוח? האם היא מתאימה למה שאני חולמת להרגיש בחג? האם היא מעוררת בי שמחה והרגשה שאני יפה? אם כן, היא שלך, תתחדשי.

תחיה בן יאיר, סטייליסטית

תחיה בן יאיר, סטייליסטית צילום: שירה זימן