צופית גרנט הצטלמה עם כיסוי ראש: "הלוק שהוא הכי אני"

אשת התקשורת הצטלמה למגזין נשים ושיתפה בתמונות מלאות סטייל עם כיסוי ראש. היא הודתה לצוות שלצידה ושיתפה בתחושות בבגדים שלבשה: "הכי נשיות אבל גם הכי קוליות ומיוחדות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/09/23 22:49 כג באלול התשפג

צופית גרנט הצטלמה עם כיסוי ראש: "הלוק שהוא הכי אני"
צופית גרנט, עם כיסוי ראש, צילום: מיכה לובטון

אשת התקשורת צופית גרנט לא מסתירה את המקום בו הדת תופסת אותה ולא פעם כבר הופיעה בפומבי עם כיסוי ראש. בעבר הצהירה גרנט כי היא לא שמה אותו בגלל מניעים דתיים וכי אינה דתייה אך במקרים שונים שיתפה במצוות שהיא מקיימת ובדברים שהשתנו מאז נישאה לשולי רנד.

"הלוק שהוא הכי אני"

היום (שבת) מפרסמת גרנט בעמוד האינסטגרם שלה סדרת תמונות מצילומים למגזין "נשים" אליו הצטלמה בוא היא מופיעה בכיסוי ראש . גרנט הודתה לצוות שעטף אותה בצילומים ובנוגע לביגוד הודתה ל"רויאל ג'יפסי" ש"ידעה לבחור בשבילי את הלוק שהוא הכי אני, כי זה מה שהיא יודעת לעשות עם הבדים הצבעוניים והשמלות/עליוניות הכי נשיות אבל גם הכי קוליות ומיוחדות".

הודתה לצוות שאיתה

בין היתר הודתה גם לצלם שי פרנקו: "צלם על אדיר, ובעיקר כל כך רגיש ועדין", למעצבת מיכל מונקה, למתן חליבה ש"כבר שנים מסדר לי את הראש ומדובר בכישרון על שבא במיוחד בשבילי כי הוא החבר הכי מתוק בעולם" ולמאפרת ליט בן שמעון עליה כתבה: "המאפרת המתוקה והעדינה ששמרה עלי, הבטיחה טבעי ועמדה במילה".