מאיה ורטהיימר או מעיין אדם: 3 לוקים מתאימים לאשת ראש העיר

הבחירות לרשויות המקומיות בדרך, ולעיריית תל אביב מסתמנים שני מתמודדים חזקים: יובל צלנר ואסף זמיר, שמתמודד תחת רון חולדאי. מי שיצטרכו להתמודד עם התוצאות בסופו של דבר הן נשות המתמודדים - מאיה ורטהיימר ומעיין אדם

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 29/08/23 12:14 יב באלול התשפג

מאיה ורטהיימר או מעיין אדם: 3 לוקים מתאימים לאשת ראש העיר
מאיה ורטהיימר, צילום: Haydon Perrior

לפני כחודשיים יובל צלנר, חבר כנסת לשעבר ובן זוגה של מעיין אדם, הכריז על התמודדותו לראשות העיר תל אביב יפו. אתמול (ב') אסף זמיר, קונסול ישראל בניו יורק לשעבר ובן זוגה של מאיה ורטהיימר, הודיע על ריצה משותפת תחת רון חולדאי. במידה וצלנר ייבחר - אדם תקבל את תואר אשת ראש העיר הנכסף, ובמידה וחולדאי ייבחר - ורטהיימר תזכה להיות אשת סגן ראש העיר.

שני התפקידים הממלכתיים האלו יחייבו את מי מהנשים שתזכה לאמץ סגנון אופנתי מכובד יותר. אך אל דאגה, אנחנו הקדמנו תרופה למכה, ועוד לפני שהבחירות יוכרעו בקלפי דאגנו למצוא לאושיות הרשת האהובות עלינו שלושה לוקים מתאימים למעמד.

1. ליום ההכרזה

ליום ההכרזה, בו תצולמי לא מעט, נמליץ לך להשקיע בלוק מושקע ומהודק. אי אפשר לטעות עם חצאית שחורה וצמודה בשילוב חולצה לבנה מכופתרת, עם בלייזר בגוון עדין מעל. נעלי עקב, עגילים דומיננטיות, ואת מסודרת.

צילום: shutterstock

2. לאירוע הראשון

אחרי המינוי יגיע האירוע המתוקשר הראשון בו תופיעו יחד: השקה של מקום חדש בעיר, מסיבת עיתונאים או אירוע חשוב. גם לשם חשוב שתגיעי בלוק מכובד שימצב את עצמך כאשת ראש העיר עם הכי הרבה סטייל. ההמלצה שלנו: שמלה אלגנטית אך לא מוגזמת מדי, גזרה צמודה, צבעי סגול, חום או אפור, שלא יבלטו מדי אך ישדרו חשיבות רבה.

צילום: shutterstock

3. לפפארצי הראשון

אין לך כמובן דרך לדעת מתי תקבלי את הפפארצי הראשון שלך כאשת ראש העיר החדשה, לכן מרגע המינוי עלייך להיות מוכנה לכל תרחיש, ולצאת מהבית כשאת בלבוש הולם. אל דאגה, גם במעמד החדש מותר לך להסתובב עם מכנסי ג'ינס, אך עלייך לפצות על כך בחולצות אלגנטיות ואקססוריז מרשים בכל הופעה שלך.

צילום: shutterstock