זה לא חייב להיגמר באסון: כך תוכלי להיכנס למעיין עם המשפחה של בעלך

הקיץ בעיצומו ובעיקר בתקופת בין הזמנים משפחות דתיות מנצלות את החופש כדי ליהנות ממעיינות, בריכות וגם מהים. במקום להסתרבל עם קשירת מטפחת שתתפרק ברגע שתיכנסי למים, מצאנו בשבילך 3 פתרונות מושלמים לשחייה

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/08/23 16:06 כג באב התשפג

זה לא חייב להיגמר באסון: כך תוכלי להיכנס למעיין עם המשפחה של בעלך
צילום: מיכאל גלעדי/פלאש90

הקיץ כבר בעיצומו ושוב מתעוררת בעיית הצניעות במקורות המים השונים. חוץ מבגד הים, אצל נשים נשואות יש בעיה אפילו יותר מסובכת: כיסוי ראש. בים, בבריכה או במעיין, בכל פעם מחדש להסתבך עם מטפחת מסורבלת, לחזור כשהיא רטובה וסחוטה ולדעת שיותר היא כבר לא תחזור לקדמותה, ובעיקר להשקיע הרבה אנרגיות בדאגה שהמטפחת תיפול לך מול המשפחה של בעלך. מצאנו בשבילכן 3 פתרונות שיחסכו לכן הרבה בלאגן.

1. במקום לזרוק - מטפחת למים

לכל אחת יש את המטפחת ההיא שהיא פחות אוהבת, זו שהיא קנתה כבר לפני שנים והיום סתם שוכבת בארון ומחכה שתזרקי אותה. במקום לעשות זאת, תהפכי אותה למטפחת המים שלך. חשוב שתהיה אחת שמתכבסת בקלות ולא תיהרס אחרי פעם אחת. המלצה: למרות שאת רגילה לשים בובי מתחת למטפחת, תשתמשי הפעם בסרט החלקה - גם כדי שהמטפחת לא תחליק, וגם כי הבובי סופג מים והופך להרבה יותר כבד.

2. הפיתרון האולטמטיבי - כובע ים

כובעי הים אמנם קצת יצאו מהאופנה, אבל לגמרי לא בצדק. הכובע בנוי במיוחד לשחייה במים, עוטף את כל השיער בצורה מהודקת ויבטיח לך שלא ייפול אפילו פעם אחת בזמן השחייה. יש לא מעט סגנונות והדפסים שתוכלו למצוא, ולבחור את הכובע המושלם עבורכן.

צילום: shutterstock

3. כובע אופנתי

גם אם את אחת כזו שתמיד מעדיפה מטפחות על פני כובעים, ויש לך את הקשירות האהובות שלך שאת ממש לא מתכוונת להחליף, בים עדיף לך לחרוג ממנהגך. יש לא מעט כובעים אופנתיים ומהממים שתוכלי לשים במעיין או בבריכה בלי להסתרבל עם קשירות מתפרקות, ועדיין להיראות שיקית ואופנתית.

צילום: נועם מוסקוביץ דוברות הכנסת