חדש על המדף הסרום של מותג הטיפוח REBORN יעשה פלאים לעור הפנים שלכם

REBORN משיקים: סרום בוסטר לעור הפנים, המכיל תמצית קמבוצ'ה יחדיו עם ריכוז גבוה של חומרים פעילים - יסייעו בהשגת מראה מוצק, חלק וצעיר יותר

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/08/23 10:14 כ באב התשפג

הסרום של מותג הטיפוח REBORN יעשה פלאים לעור הפנים שלכם
טיפוח הפנים, צילום: shutterstock

סרום בוסטר קמבוצ'ה לעור הפנים מבית REBORN: מותג הקוסמטיקה וטיפוח השיער הישראלי- בינלאומי REBORN מציג סרום בוסטר לעור הפנים, המכיל תמצית קמבוצ'ה יחדיו עם ריכוז גבוה של חומרים פעילים, המזינים את העור בלחות, ויטמינים ומינרלים, המסייעים בהשגת מראה מוצק, חלק וצעיר יותר.

הבוסטר הייחודי מכיל ריכוז גבוה של רכיבים פעילים, כשהמרכזיים שבהם הן חומצות היאלורוניות ותמצית קמבוצ'ה המעניקות יחדיו לעור אנרגיה בכל תהליכי התיקון, מפחיתות את סימני הזמן, מחדשות ותורמות ליצירת מרקם עור גמיש וחלק.

המוצר החדש

המוצר החדש צילום: REBORN

תמצית הקמבוצ'ה (פטריית תה) עשירה בנוגדי חימצון שנלחמים ברדיקלים חופשיים, מעודדת ייצור קולגן, מכילה חומצה לקטית המסירה תאים מתים והתחדשותם, ועל כן תורמת גם בהפחתה של כתמי פגמנטציה. כמו כן, מכילה אנזימים וחומצות שמנקים את העור מרעלים ועוד. הסרום מהווה שלב ראשון לטיפוח עור הפנים כתמצית מחזקת לפני מריחתו של כל מוצר קוסמטי אחר, החל מקרם הגנה, דרך מסכה או מייק-אפ ועד קרם לילה.

בעת השימוש יש למרוח 1-5 טיפות על עור פנים נקי ולעסות עד לספיגה מלאה. מתאים לכל גיל ולכל סוגי העור. מומלץ לשימוש פעמיים ביום בוקר וערב. המחיר: 299 שקל