חדש על המדף חברת הטיפוח המצליחה השיקה סדרת מוצרים טבעוניים

חברת ליראק פריז השיקה סדרה חדשה של מוצרים שונים לטיפוח פנים - קצף ניקוי, מים מיסלריים, חלב פנים, קרם מטפח ומחטא ומסכת ניקוי עם אצות - כולם טבעוניים

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/07/23 10:01 כט בתמוז התשפג

חברת הטיפוח המצליחה השיקה סדרת מוצרים טבעוניים
צילום: שי פרנקו

מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז משיק סדרת קלינסרים חדשה, המיועדת לניקוי עמוק של העור תוך שמירה ואיזון המערכת המיקרוביוטית עם פורמולות חדשות המעניקות לעור את כל האמצעים להגן על עצמו ולשמר את חוזקותיו הטבעיות. מוצרי הסדרה טבעיים וטבעונים, מורכבים מחומרים פעילים המנקים בעדינות את העור ובד בבד שומרים על שלמות שטח הפנים שלו. 

מוצרי הסדרה

  • קצף ניקוי חדשני מועשר לטיהור העור: מטהר ומרגיע את העור, אוורירי ונדיב בבועות, מותיר את העור נעים נקי ורגוע לאחר שטיפה. לא מייבש את העור, מעניק לחות. 150 מ"ל, מחיר: 129 שקלים.
  • מים מיסלריים בפיתוח מדעי: מנקים בעדינות ומסירים איפור מהפנים והעיניים. מרקם רענן וניחוח עדין, מותיר את העור נקי לחלוטין, רך וזוהר. 200 מ"ל, מחיר: 129 שקלים.
  • חלב פנים להזנת העור, ניקוי והסרת איפור: להסרה מלאה של איפור ולכלוך מעור הפנים והצוואר ולהזנה בלחות וניקיון. 200 מ"ל, מחיר: 129 שקלים.
  • קרם מטפח ומחטא: להשלמת ניקוי הפנים, לתוספת לחות ולהחלקת העור. מועשר בחומצה היאלורונית הפועלת לטשטוש כתמים ואפקט מילוי בעור. 200 מ"ל ,מחיר: 129 שקלים.
  • מסכת ניקוי טבעונית עם אצות: מחדשת, מחליקה את העור ומטהרת, משפרת מראה נקבוביות, מחייה את זוהר העור ומנקה ביסודיות. 75 מ"ל, מחיר: 169 שקלים.
קצף ניקוי

קצף ניקוי צילום: יחצ