אף אחד לא ישים לב: 4 דרכים להוריד כתם מהבגד

כתם בבגד עלול ברגע אחד לחרב את הבילוי ולאלץ את המתלכלך לשוב לביתו ולטפל בכתם במכונת הכביסה. מצאנו בשבילכם ארבע דרכים שיעזרו לכם להסיר את הכתם במקום ולהמשיך לבילוי כאילו כלום לא קרה

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/07/23 16:01 כא בתמוז התשפג

אף אחד לא ישים לב: 4 דרכים להוריד כתם מהבגד
צילום: shutterstock

גלידה נוזלת, קולה נשפכת, שמן קופץ ואפילו דימום - ברגע אחד כתם ארור עלול להרוס כל בילוי מהנה. בין אם לבשתם חולצה בהירה ובין אם כהה לגמרי, אף אחד לא רוצה להסתובב עם כתם על הבגד שלו. במקום לרוץ הביתה, לרסס מסיר כתמים, להכניס מכונת כביסה ולפספס את כל הבילוי, יש כמה דרכים בהן תוכלו להסיר את הכתם ישר במקום.

צילום: shutterstock

שיטות פשוטות להיפטר מהכתמים בקלות 

  1. אם מדובר בכתם יבש יחסית ולא שומני, ספגו או גרדו את כל עודפי החומר בעדינות רבה. הימנעו משפשוף שעלול להפיץ את הכתם עוד יותר.
  2. אם יש בסביבתכם לימון, הוא יוכל להציל אתכם ברגע. סחטו מיץ לימון טרי על האזור המוכתם, שפשפו בעדינות והניחו לו לשבת כמה דקות. התכונות החומציות של מיץ הלימון עוזרות לפרק כתמים קשים כמו זיעה, חלודה או שינוי צבע בבית השחי.
  3. בדומה ללימון, גם החומץ יכול לסייע בהסרת כתמים קשים כמו כתמי דיו, קפה או סימני דאורדורנט. מרחו חומץ לבן ישירות על הכתם והניחו לזה לשבת כמה דקות. אחרי שתגיעו הביתה, שטפו את הבגד במים קרים וכבסו כרגיל.
  4. הדרך הזמינה ביותר היא הסרה באמצעות סבון כלים. כל שצריך הוא למרוח מעט סבון כלים על הכתם ולשפשף בעדינות באמצעות נייר. תוך דקות ספורות הכתם ייעלם כלא היה. סבון הכלים מיועד בעיקר לכתמים שומניים הנגרמים על ידי מזון, איפור או קרם.