בלי להזיע: 3 לוקים גבריים, קיציים ומלאי סטייל

עונת הקיץ החלה וזה הזמן להתארגן על הלוקים הקיציים שיגרמו לכם להיראות הכי בסטייל, בלי להזיע ממאמץ או מחום. אספנו בשבילכם שלושה לוקים - לעבודה, לים ולדייט - שידגימו לכם איך לעשות את זה נכון

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/07/23 11:19 כ בתמוז התשפג

בלי להזיע: 3 לוקים גבריים, קיציים ומלאי סטייל
צילום: shutterstock

הקיץ כבר בעיצומו והשמש קופחת. אלפי גברים ברחבי הארץ מעדיפים לזנוח את הסטייל בצד ולהשקיע את מלוא האנרגיה שלהם במשימה אחת: לא להזיע. אנחנו כאן כדי להזכיר שאפשר גם וגם, ולהדגים לכם כיצד לעשות זאת נכון. לטובת גברברי הארץ, הכנו שלושה לוקים קיציים שילמדו אתכם איך להתלבש בעונה החמה.

לים 

כן, גם בים חייבים לשמור על סטייל. את החולצה הגזורה מסוף מסלול אפשר להשאיר בבית (או להפוך לסמרטוט רצפה, שתהיה שימושית) ולהתארגן על לוק קיצי מלא סטייל. בין אם אתם אנשים של גופייה ובין אם של חולצה רפויה, הקפידו להתאים את מכנסי בגד היד שלכם לחלק העליון. העדיפו כפכפים על פני סנדלי שורש והקפידו להשתמש באקססוריז: כובע (לא זה שהוצאתם בתיכון עם גלופה מביכה), משקפי שמש ועוד.

צילום: shutterstock

לדייט

מצטערים, אנחנו יודעים שחם לכם, אבל בכל הנוגע לדייטים תצטרכו לוותר על המכנסיים הקצרים. אם בא לכם להרשים את בת הזוג בלוק שיגרום לה לספר לבסטי שהיא זכתה בגבר עם מלא סטייל, תקשיבו לנו. חולצה קצרה מותרת, אבל לא טריקו. מכנס ארוך, ג'ינס או בצבע, עם נעלי סניקרס למיניהן. השתמשו בצבעים חמים ונעימים, לא בוהקים מדי, והרשימו עם חגורה מתאימה ואלגנטית.

צילום: shutterstock

לעבודה

כל עוד אתם לא הבוס, מותר לכם להרשות לעצמכם להסתובב במקום העבודה במכנס קצר. שמרו על הרשמיות בעזרת חולצה מכופתרת עם צווארון, אך דאגו לשרוול קצר. בחרו בג'ינס על פני מכנסי גומי שונים והקפידו על נעלי סניקרס בגווני לבן, שחור, אפור או חום בלבד. כל השקעה מעבר לכך תהיה מבורכת.

צילום: shutterstock