אופנה מלכותית מלכת ירדן בשמלה ורודה - מצד אחד צנועה, מצד שני נועזת

ראניה מלכת ירדן הגיעה לטקס סיום הלימודים באקדמיה הבינלאומית בעמאן בשמלת תחרה ורודה. השמלה מצד אחד צנועה ואלגנטית, אך הצבע הבהיר והשרוולים החצי-שקופים מוציאים ממנה גם את הצד הנועז

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 14/06/23 12:04 כה בסיון התשפג

מלכת ירדן בשמלה ורודה - מצד אחד צנועה, מצד שני נועזת
ראניה מלכת ירדן, צילום: Jordanian Royal Hashemite Court\cc-by sa

ראניה מלכת ירדן היא רק אחת משורת המלכות שמקפידות להשקיע בלבוש שלהן ועושות זאת עם המון סטייל. כל לוק שלה מוקפד ומחושב, מתאים עצמו לאופי הממלכה וגם לאירוע. גם הפעם המלכה ראניה הגיעה לטקס סיום הלימודים באקדמיה הבינלאומית בעמאן בלוק שללא ספק הפנה אליה את כל עיני הנוכחים.

 

בד תחרה, שרוולים חצי-שקופים ונעלי עקב נוצצות: מלכת ירדן בלוק צנוע אך נועז

השמלה הורודה של מלכת ירדן נראית לכאורה די פשוטה, אבל צריך להתעכב עליה. אם עושים זאת שמים לב לפרטים הקטנים: בד התחרה המקשט את כל גופה של המלכה בפרחים, המכפלת הלבנה מתחת לשמלה שמכסה את בית החזה ואת השוקיים אך מותירה את השרוולים חצי-שקופים, החגורה הכסופה והדקה במידה הנכונה שיוצרת חיתוך מחמיא במותני המלכה, וגם הסיומת דמוית המלמלה.

המלכה השכילה לשלב את השמלה עם נעלי עקב ורודות ונוצצות מהמותג הבינלאומי "dior" וטבעת בולטת במיוחד של מותג התכשיטים "RALPH MASRI". למרות שהשמלה הורודה צנועה ומאופקת, הצבע הורוד בשילוב עם התחרה השובבה בשרוולים מצליחים להוציא ממנה את הצד הנועז וליצור למלכה לוק בלתי נשכח.