מותג האופנה העולמי פותח סניף חדש - בחצי מחיר

שדרה חדשה שנפתחת במתחם הקניות והבילוי עופר בילו סנטר בקריית עקרון, תכלול כמה ממותגי האופנה הפופולריים ביותר, וביניהם גם המותג "NIKE UNITE" שיציע מגוון דגמים בחצי מהמחיר המקורי

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 08/06/23 10:35 יט בסיון התשפג

מותג האופנה העולמי פותח סניף חדש - בחצי מחיר
צילום: shutterstock

מתחם הקניות והבילוי עופר בילו סנטר הממוקם בקרית עקרון, מציע מגוון חנויות אאוטלט במחירים מוזלים. הלקוחות שמגיעים למתחם בהמוניהם נהנים מהמותגים המוכרים אך עם פער משמעותי בסכום הקנייה. כעת נפתחת במתחם שדרה חדשה, שהקמתה נערכת בכ-65 מיליון שקלים, וכוללת כמה ממותגי האופנה הפופולריים ביותר.

סניף אאוטלט למותג "NIKE UNITE" - במרכז עופר בילו סנטר

בשדרה החדשה, המשתרעת על שטח כולל של כ-7,500 מ"ר, נפתחו מגוון חנויות של מותגי אופנה ובית, וביניהם: הרשת "RAZILI", שפותחת לראשונה חנות אאוטלט ותציע בה מגוון רחב של פריטי הלבשה והנעלה במחירים מוזלים. גם המותג הבינלאומי "NIKE UNITE" קיבל סניף אאוטלט משלו המשתרע על שטח של 1,400 מ"ר וכולל מחלקות לגברים, נשים, וילדים, כולל פריטים והשקות של מהדורות מיוחדות, ב-50% הנחה על כל החנות.

בשדרה תוכלו למצוא גם סניף של מותגי ההלבשה התחתונה, "FEMINA", "דלתא", ו"פיקס", ובנוסף לחנויות האופנה הוקם גם סניף למותג "ספייסז", המציע מגוון רחב של כלים לבית, למטבח, מוצרי מזון, כלי הגשה ועוד.