לזה לא ציפינו: שמלת הכלה של נסיכת ירדן דורשת הרבה אומץ

נסיכת ירדן החדשה, רג'ווה, לא הסתפקה בשמלה אחת לטקס החתונה שלה עם הנסיך חוסיין. בניגוד לשמלה הראשונה, שהייתה עדינה ואלגנטית, השמלה השנייה מפתיעה יותר ודורשת הרבה אומץ מצד הכלה

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 04/06/23 12:39 טו בסיון התשפג

לזה לא ציפינו: שמלת הכלה של נסיכת ירדן דורשת הרבה אומץ
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

בחמישי האחרון הצטרפה למשפחת המלוכה של ירדן נסיכה חדשה, רג'ווה, שנישאה לנסיך חוסיין בחתונה חגיגית עם מאות מוזמנים. כבר דיברנו על שמלת הכלה הראשונה של הנסיכה, אך כיאה לנסיכה אמיתית היא החליפה במהלך האירוע שמלה ואפילו תסרוקת, ואין ספק שהלוק השני של רג'ווה תפס אותנו לא מוכנים.

שמלת כלה מפתיעה עם נזר בעיצוב אישי

השמלה השנייה של נסיכת ירדן ללא ספק דורשת אומץ. בניגוד לשמלה הראשונה, שהתאפיינה בעדינות אלגנטית, השמלה השנייה הרבה פחות שגרתית. אמנם הגזרה המתרחבת באזור המותן מחמיאה לנסיכה, אך כל שאר העיצוב נראה מעט מגוחך. עיטורי הפרחים הבולטים קצת מזכירים צמר גפן מגולגל, והכפפות הארוכות - בתחילתו של יוני הרותח - נראים מנותקים משאר הלוק ולא מותאמים, הן בעיצוב והן בבד.

חוץ מהשמלה, שהסתכלות עליה במשך זמן רב מדי עלולה לגרום לכאב ראש קל, התסרוקת האסופה של הנסיכה בהחלט מחמיאה לה הרבה יותר. החלק המעניין בלוק הוא הנזר שחבשה הנסיכה, עם הכיתוב "ראג'וואטום מין אללה" בערבית, שמשמעותו"תקווה מאלוהים". הנזר עוצב עבור הנסיכה בהזמנה אישית על ידי "FRED Paris".