אופנה מלכותית באמצעות פריט אחד: קייט מידלטון הפכה לוק משעמם לבלתי נשכח

לנסיכה מווילס יש יכולות אופנתיות מרשימות, וכישרון להפוך כל תלבושת פשוטה למראה בלתי נשכח. גם הפעם קייט מידלטון הצליחה להפוך חליפה של ז'קט ומכנסיים ורודים ללוק מדהים - באמצעות פריט אחד בלבד

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 31/05/23 13:46 יא בסיון התשפג

באמצעות פריט אחד: קייט מידלטון הפכה לוק משעמם לבלתי נשכח
צילום: shutterstock

דמיינו את הלוק הבא: חולצה ורודה, מכנסיים ורודים ומעל כל זה ז'קט ורוד. נשמע קצת מוזר? לא כשאת קייט מידלטון, נסיכת ווילס ואישיות מלאת סטייל. לקייט יש כישרון להפוך כל לוק בנאלי ליוצא דופן, ולהרכיב תלבושות שגורמות לכל הממלכה הבריטית לסובב אליה את הראש בהתפעלות. גם הפעם הדוכסית הגיעה לביקור במוזיאון "Foundling" והצליחה להפתיע אותנו מחדש.

בזכות החגורה - הלוק של קייט מידלטון הפך מחלק ומשעמם למעניין ומתוחכם

החליפה המחויטת של קייט, כולה בורוד, מחמיאה כל כך לגזרה הנפלאה של הנסיכה. הגדולה של קייט היא היכולת לשלב חגורה לבנה עם אבזם מקושט פנינים וברגע אחד להפוך את הלוק מחלק ומשעמם לאלגנטי, מעניין ומתוחכם כמו שרק היא יודעת. גם נעלי העקב הלבנות ועגילי הפנינה שהוסיפה מעשירים את המראה הורוד ומוסיפים צבעוניות וגיוון.

את החליפה הורודה הכוללת את הז'קט ואת המכנסיים קייט קנתה ב"Alexander McQueen", ואת החגורה שהוסיפה ללוק היא רכשה מ"CAMILLA ELPHICK". את נעלי העקב שללא ספק מקפיצות את הלוק בכמה רמות, תוכלו לקנות בעצמכן ברשת "Gianvito Rossi". עגילי הפנינה של הנסיכה נרכשו ב"MARIA BLACK".