5 הלוקים האהובים עלינו מאירוע הכניסה של האח הגדול

אירוע פתיחת העונה החדשה של "האח הגדול" ברשת 13 הביא איתו שלל לוקים מעניינים ומפתיעים של הדיירים החדשים. בחרנו את חמשת הלוקים האהובים עלינו, ודירגנו אותם מהטוב ועד הטוב ביותר

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 31/05/23 12:09 יא בסיון התשפג

5 הלוקים האהובים עלינו מאירוע הכניסה של האח הגדול
לארה מטודי, האח הגדול, צילום: מיכאל טומרקין

העונה החדשה של האח הגדול החלה אתמול (ג') ברשת 13, והדיירים נכנסו לבית המפורסם במדינה בזה אחר זה. בכל עונה מחדש דיירי הבית מקפידים על הלוק איתו יגיעו לאירוע הכניסה, ויודעים שמדובר בלוק שילווה אותם לאורך כל הקריירה שלהם. בחרנו את חמשת הלוקים האהובים עלינו מאירוע הפתיחה, ודירגנו מהטוב לטוב ביותר.

במקום החמישי: יענקי (יעקב) גולדהבר

לדייר החרדי בבית האח הגדול, בן 20 מבני ברק, יש מקום של כבוד ברשימה שלנו. יענקי העיד על עצמו כבר בתעודת הזהות שהוא לא מתלבש כמו חרדי קלאסי, בחולצה לבנה ומכנס שחור, והוכיח זאת בכניסה שלו. יענקי בחר בגוון כחול נייבי עם פסים לבנים עדינים, וכפתורים עבים במיוחד. גולת הכותרת היא כמובן המטפחת האדומה בכיס, שמוסיפה צבע וחינניות ללוק השובב.

יענקי גולדהבר, האח הגדול

יענקי גולדהבר, האח הגדול צילום: מיכאל טומרקין

במקום הרביעי: אתי ייטב

ייטב, הדיירת המבוגרת של העונה וסבתא לארבעה, קנתה אותנו עם הלוק הצנוע שלה. אתי נכנסה בשמלה צחורה ומחמיאה לגזרתה, עם צווארון רחב ומרשים. מה שהופך את הלוק של אתי מכלתי ומשעמם לצבעוני ומפתיע אלו השרוולים הכסופים וכמובן הציפורניים הצבעוניות והארוכות, שהפכו את הכניסה שלה לבלתי נשכחת.

אתי ייטב, האח הגדול

אתי ייטב, האח הגדול צילום: מיכאל טומרקין

במקום השלישי: גיא איתן

לפעמים צריך לדעת לבחור בפשטות, וזה בדיוק מה שהדייר הרווק מתל אביב ידע לעשות. למרות שמדובר בחולצה לבנה מכופתרת ומכנסיים שחורים, הלוק הכי סטנדרטי שיש, הערכנו את הבחירה של גיא בתלבושת פשוטה, כשהוא יודע ומבין שלפעמים פשוט לא צריך יותר מזה. ואיך לומר, הנתונים הטבעיים עושים את שלהם.

גיא איתן, האח הגדול

גיא איתן, האח הגדול צילום: מיכאל טומרקין

במקום השני: לארה מטודי 

לארה בת ה-50 מאשקלון בחרה שלא להיכנס בשמלת פייטים עם שובל מאחוריה, אלא חליפה הורסת של ז'קט ומכנסיים תכולים, שהצליחה לקנות אותנו יותר מכל הלוקים המצועצעים. בפשטות ובקלאס, אחת הדיירות המבוגרות של העונה הרשימה עם חליפה מחויטת בצבע הנכון ובגזרה הנכונה, ונראתה פשוט נפלא.

לארה מטודי, האח הגדול

לארה מטודי, האח הגדול צילום: מיכאל טומרקין

במקום הראשון: בן ויארניק

מכל הנשים שהגיעו בלוקים מושקעים, שמלות מצועצעות או בקרטון של בובת ברבי, בחרנו להביא את המקום הראשון דווקא לבן ויארניק, נשוי ואב לשניים. בין כל גברי העונה שנכנסו לבית האח בלוקים די סטנדרטים, בן הפתיע עם חליפה סגולה של חולצה ומכנסיים תואמים, וכל מילה אחרת מיותרת. הצבע העז מחמיא לגוון העור של והפתח בחולצה מספיק נועז ומספיק מנומס. במילה אחת - אהבנו.

בן ויארניק, האח הגדול

בן ויארניק, האח הגדול צילום: מיכאל טומרקין