5 דרכים ללבוש לבן בלי להיראות כמו כלה

בחג האסיף המתקרב אלינו בצעדי ענק נשים נוהגות ללבוש לבן, אך החשש הגדול הוא שהשמלה תהיה מוגזמת מדי והלוק יראה כלתי מדי. אספנו בשבילכן 5 דרכים ללבוש לבן ולהיראות חגיגית, פשוטה וקלילה כאחד

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 22/05/23 14:04 ב בסיון התשפג

5 דרכים ללבוש לבן בלי להיראות כמו כלה
צילום: shutterstock

חג האסיף הוא הזדמנות מצוינת לתת לצבע הלבן לפרוץ החוצה ולמלא את עזרות הנשים בבתי הכנסת. החשש שיש לכל בחורה כשהיא לובשת שמלה לבנה, מעבר לפחד שהיא תתלכלך, הוא להיראות מוגזמת מדי ולהידמות לכלה ביום חתונתה. אספנו בשבילכן 5 דרכים להפוך את הלוק הלבן שלך לפשוט יותר, ומותאם לחג האסיף.

1. אקססוריז

הפיתרון הפשוט ביותר הוא הוספת אקססוריז. כל מה שאת צריכה זה כובע, זר פרחים, נעליים בצבע עז, חגורה, או כל דבר שיהפוך את הלוק שלך מכלתי לחגיגי וקליל.

צילום: shutterstock

2. נקודות 

שמלה לבנה עם נקודות היא פיתרון מצוין. הנקודות מצד אחד לא פוגעות בחגיגיות של השמלה ולא הופכות אותה לצבעונית, אך כן מפרידות בינה לבין שמלת כלה ויוצרות לוק קליל יותר וצעיר יותר.

צילום: shutterstock

 3. גזרה

הגזרה של השמלה שאת בוחרת משפיעה מאוד על איך שתיראי בסופו של דבר. גזרה של שמלת כלה כמעט תמיד תהיה עם חיתוך באזור החזה או המותן, ואילו שמלת חג יכולה להיות רחבה יותר, זרוקה יותר ופשוטה יותר.

צילום: shutterstock

צילום: shutterstock

 4. חולצה וחצאית

הפיתרון המושלם והאידיאלי הוא להפוך את השמלה שלך לחולצה וחצאית. כל עוד שניהם לבנים, הלוק שלך עדיין יראה חגיגי ואלגנטי, אך לא מוגזם וכלתי כמו שאת חוששת שיראה כשאת לובשת שמלה.

צילום: shutterstock

5. ז'קט

לפעמים כל מה שצריך זה רק להוסיף ז'קט, כשהשמלה דקה מדי והשרוול קצר מדי. ברגע שתוסיפי ללוק שלך ז'קט - לא משנה באיזה צבע - הוא יראה פשוט יותר וקליל יותר.

צילום: shutterstock