האולפניסטית, הרווקה והאמא לשלושה: מה לובשים למצעד הדגלים?

מצעד הדגלים ביום ירושלים הוא אירוע ציוני ומרגש, אבל חוץ מנפנוף דגל כחול-לבן ושירה בהתלהבות, חשוב להחליט ברצינות מה ללבוש לצעדה: אספנו בשבילכם שלושה לוקים אפשריים

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 17/05/23 16:09 כו באייר התשפג

האולפניסטית, הרווקה והאמא לשלושה: מה לובשים למצעד הדגלים?
מצעד הדגלים, צילום: Matanya Tausig / Flash90

לצעדת הדגלים מגיעים דתיים ודתיות מכל הסוגים והגילים, לחגוג את שחרורה של ירושלים לפני 56 שנה. אם גם את מגיעה לנפנף בדגל ולשיר "שישו את ירושלים" בקולי קולות, כדאי שתתכונני על לבוש מתאים והולם לאירוע.

1. הלוק לאולפניסטית

אם הגיל שלך נע בין 15 ל-18 ואת מגיעה בהסעה מאורגנת דרך האולפנה, יש לך שתי אפשרויות:

הציונית: התלמידה הציונית והממושמעת תתלבש לצעדה לפני הכללים. חולצה לבנה, חצאית כחולה, סנדלי קשירה או תנ"כיות. גם כאן יש מקום להפליג עם חצאית ג'ינס, אבל מומלץ לבחור חצאית רחבה יותר להליכה ממושכת. התלמידה המצטיינת תגדיל לעשות ותלבש את החולצות המודפסות שמחלקים בצעדה, אבל לא מדובר פה בבחירה המבוססת על הרבה סטייל.

המרדנית: המרדנית תרשה לעצמה להתפרע קצת יותר ולחרוג מהמסגרת של חולצה וחצאית. היא יכולה להופיע עם שמלה פרחונית בצבעי כחול לבן או בצבעים אחרים לגמרי, אבל עדיין עליה לשמור על אווירה חגיגית. צבעים כמו אדום, ורוד וצהוב - פחות יתאימו.

צילום: shutterstock

2. הלוק לרווקה

לבחורה הרווקה שמחפשת זיווג בצעדה יש הקלות בכל הנוגע לכללי הלבוש. היא לא מחויבת להגיע בכחול ולבן ומותר לה קצת יותר להתפרע עם הסטייל. צריך לזכור שלמרות הקור של ירושלים מדובר בצעדה, ולכן הלוק חייב להיות קליל ואוורירי. ההמלצה שלנו היא שמלה קלילה, חגיגית מיום חול ופשוטה משבת, עם ז'קט מונח מעל למקרה הצורך.

צילום: shutterstock

3. הלוק לאמא

גם לאימהות מגיע להתלבש יפה, אבל צריך לזכור שמאחוריהן משתרכת חבורת קטנטנים שמושכת בשמלה ועלולה ללכלך בכל רגע. עבור האמא, הלוק המושלם מורכב משמלה אחת, עם שרוול 3/4, כדי לא להסתבך עם שכבות וז'קטים. בנוגע לצבעים - מותר לך ללבוש כל מה שתרצי, את אמא, זה מספיק מאתגר.

צילום: shutterstock