הגיע הזמן שהמסקרה תפסיק להימרח לך

הקיץ מגיע, וזה הזמן ללכת להתרחץ בים או בבריכה. כדי שלא תצאי מהמים ותגלי שכל המסקרה נמרחה לך, מצאנו בשבילך 3 מסקרות עמידות במיוחד, כולל המלצה חמה ממאפרות מקצועיות

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 10/05/23 11:56 יט באייר התשפג

הגיע הזמן שהמסקרה תפסיק להימרח לך
צילום: shutterstock

הקיץ מגיע, ואיתו עונת הרחצה. עבור בחורה, אין סיטואציה מתסכלת כמו להיכנס לים כשאת יפה ומאופרת, ולצאת כשאת מגלה את המסקרה מרוחה לך על כל הפנים. קשה למצוא מסקרה מוצלחת שלא תימרח גם כשאת נרטבת בים או במקלחת, אבל לא קשה מדי עבורנו. חקרנו ובדקנו, ומצאנו בשבילכן את המסקרות הכי עמידות, כולל המלצה חמה ממאפרות.

1. המסקרה של מייבלין

"COLOSSAL VOLUM EXPRESS", מסקרה עמידה במים. למסקרה מברשת "Mega Brush" ייחודית, ארוכה וגדולה המעניקה נפח לכל ריס וריס בנפרד, גם לקצרים ביותר. מחיר: 40 שקלים.

צילום: יחצ חול

2. לוריאל פריז: פרדייז

מסקרה עמידה לאורך זמן ועמידה במים, לריסים מוארכים במיוחד, בעלי נפח אינטנסיבי. בעלת מברשת רכה כנוצה ומתעגלת, פורמולה חלקה וקלה לשימוש. מחיר: 50 שקלים.

צילום: יחצ חול

3. לוריאל פריז: אייר ווליום

מסקרה "MEGA VOLUME AIR WATER PROOF", עד פי 10 נפח עוצמתי, עמידה במים ואינה נמרחת, ניתנת להסרה קלה במים חמים, מעניקה ווליום עוצמתי בעזרת מברשת מרופדת למגה נפח לריסים ובעלת פורמולה לתחושה קלילה ולא מכבידה על הריסים. מחיר: 50 שקלים.

צילום: יחצ חול

ניצן קליין ניר ממליצה: המסקרה הצהובה של מייבלין

"זו המסקרה הכי עמידה שנתקלתי בה", הודתה המאפרת, "משמשת אותי קבוע לאיפור כלות, הפקות וערב, גם לימים הכי חמים בשנה וגם לבכי ועוד, ככה שאפשר לסמוך עליה שהיא סופר עמידה ולהיות רגועות למשך כל היום".

ניצן קליין ניר צילום: צופיה קאפח

אסתר בן אלבז ממליצה: דיור ווליום, איבסאן לורן ווליום ודיווה מלואיז

"היום בעידן החדש של הפורמולות המשוכללות כבר אפשר להיפרד ממסקרות 'עמידות במים' בהגדרה לטעמי. המסקרות עמידות גם ללא חומרי עמידות וכך שומרים לנו על הריסים. למעשה, מבחינתי אינדיקציה מעולה למוצר איפור טוב הוא כזה שיושב יפה למרות תנאי השטח הקשים, עד שרוצים להוריד אותו. ממליצה על שלוש מסקרות מעולה ועמידות בדמעות ובריכה: דיור ווליום, איבסאן לורן ווליום ודיווה מלואיז".

אסתר בן אלבז

אסתר בן אלבז צילום: שילת מזרחי