מותג האופנה העולמי השיק קולקציה אביבית צנועה במיוחד

מזג האוויר מתחמם והגיע הזמן לרענן את מלתחת הבגדים. מותג האופנה העולמי RESERVED השיק קולקציה חדשה במיוחד לעונה זו, ומציג מגוון שמלות צנועות וקלילות

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 02/05/23 11:50 יא באייר התשפג

מותג האופנה העולמי השיק קולקציה אביבית צנועה במיוחד
הקולקציה החדשה של RESERVED, צילום: יחצ חול

למרות רצף של ימים גשומים, האביב כבר ממש כאן. זה עוד לא הזמן לחולצות קצרות ודקות או שמלות מתנפנפות, אלא התקופה האידיאלית לשרוולים ארוכים ושמלות קלילות וצנועות, שמתאימות גם לימים החמים וגם לאלו הפחות.

מותג האופנה העולמי "RESERVED" השיק קולקציה אביבית

מותג האופנה העולמי "RESERVED", המחזיק 460 סניפים ברחבי העולם, נענה למשימה והחליט להשיק קולקציה חדשה לכבוד עונת האביב, והבונוס: היא צנועה במיוחד. קולקציית אביב-קיץ של המותג לנשים בנויה מדגמים תכליתיים ואידיאליים, הצלליות בסיסיות ופרקטיות. אלמנטים מהעבר השואבים מהמורשת האירופית, משולבים עם קלאסיקות מודרניות לצד אזכורים של אלמנטים דקורטיביים מודרניים, יוצרים את מערכות הלבוש העכשוויות.

צילום: יחצ חול

פלטת הצבעים רגועה ומשרה אווירה נינוחה ונעימה. הצעות צבעוניות של בז', אוף-וויט, שחור וכחול, בתוספת של ירוק מרווה או ורוד מעושן לצד דוגמאות הדפסה או סריגה מינימליות. פרחוניות בשחור ולבן בגדלים שונים, מעטרים שמלות, מכנסיים או חולצות קלילות.

צילום: אסף לוי

המחירים נעים החל מ-35 שקלים לחולצה ועד 80 שקלים לשמלה. ניתן לרכוש את הבגדים באחד מסניפי הרשת בארץ: רמת גן, גבעתיים, ירכא ותל אביב, או באתר הרשת.

צילום: יחצ חול

צילום: יחצ חול