לא רק מייגן: נדהמנו מהלוק האופנתי של הנסיך הארי

בן משפחת המלוכה הבריטית בחר בלוק מרשים במיוחד, הכולל חולצה לבנה מכותפרת של דיור ומראה את הרבגוניות שלו באופנה

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/03/23 11:34 ט בניסן התשפג

לא רק מייגן: נדהמנו מהלוק האופנתי של הנסיך הארי
צילום: shutterstock

בני משפחת המלוכה הבריטית זוכים לסיקור בלתי פוסק בתקשורת העולמית, בעיקר בהקשרים של תככים משפחתיים, אבל הפעם הנסיך הארי אחראי דווקא ללוק אופנתי במיוחד ששבה את עינינו.

חלוצה לבנה ומתוחכמת

הנסיך הארי נצפה לבוש בחולצה לבנה מכופתרת של דיור במהלך הופעה פומבית. העניין הרב שעורר האאוטפיט של הנסיך היה סטייה מהלבוש הרגיל שלו של חליפות ומדי צבא, והפגין את הרבגוניות שלו באופנה. החולצה של דיור בעלת עיצוב נקי ופשוט שמתאים בצורה מושלמת לסגנון הנינוח של המלוכה. הצבע הלבן והבד החלק משדרים תחכום ואלגנטיות, בעוד שהצווארון והחפתים המכופתרים מספקים מגע נינוח יותר.

הבחירה האופנתית של הנסיך הארי היא לא רק שיקוף של הסגנון האישי שלו אלא גם ייצוג של הגישה המשתנת כלפי קודי הלבוש המלכותיים. ידוע שהדור הצעיר של בני המלוכה, כולל הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל, מתנתקים מהציפיות המסורתיות ומאמצים גישה מודרנית יותר לאופנה.

הפגישה של הנסיך עם רב הקהילה

במהלך הפרק השלישי של הסדרה המדוברת עם הארי ומייגן, חשף הנסיך הארי את שיחתו עם רבה הראשי של לונדון שניהל בהיותו בן 20 לאחר שעורר סערה בקהילה היהודית בבריטניה כשהתחפש לחייל נאצי במסיבה."זו כנראה אחת מהטעויות הגדולות בחיי", אמר הארי, "כל כך התביישתי אחר כך. רק רציתי לתקן את העוול. ישבנו ודיברנו עם הרב הראשי של לונדון, זה השפיע עליי עמוקות", סיפר.