הסלבס הגיעו לחגוג: נדהמנו מהלוק הצנוע של מגי אזרזר

השחקנים והיוצרים שהגיעו להשקת הסדרות החדשות של קשת 12 לא שכחו להשקיע בלוק. עפנו על רותם סלע, הופתענו מליאור רז והתאכזבנו מחנוך דאום

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 02/02/23 12:41 יא בשבט התשפג

הסלבס הגיעו לחגוג: נדהמנו מהלוק הצנוע של מגי אזרזר
מגי אזרזר, צילום: מיכל מור

אמש (ד') קשת 12 השיקה את הסדרות החדשות שלה באירוע שנערך במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב בהשתתפות היוצרים, המפיקים והשחקנים. בהשקה הוצגו שש סדרות שיעלו על מסך קשת 12 במהלך השנה הקרובה לצד ארבע סדרות נוספות שייצאו לצילומים במהלכה. בין האורחים שהגיעו לאירוע: רותם סלעיהודה לוי, ליאור רז, חנוך דאום, צחי הלוי, רותם אבוהב ועוד, שהשקיעו בלוקים טובים יותר או פחות.

רותם סלע

המנחה והדוגמנית יודעת איך לעשות את זה נכון, ומספיק לה צבע אחד כדי ליצור לוק מתוחכם ואלגנטי. סלע בחרה בחולצה עם גולף נמוך, ז'קט מיוחט עם פסים עדינים ומכנסי עור צמודים. כמובן שהשחקנית המקצועית לא שכחה את נעלי העקב השחורות והחגורה השחורה-כסופה. וחוץ מהלוק, צריך לזכור שרותם פשוט נראית טוב בכל מצב.

רותם סלע

רותם סלע צילום: עודד קרני

מגי אזרזר

השחקנית הקומית הפתיעה אותנו כשחשפה, מעבר ליכולות משחק אדירות, גם חוש אופנה ייחודי. עם חולצה לבנה אלגנטית, עם פתח וי מעודן, ומכנסיים רחבים בגזרה מחמיאה. הלוק הלבן והנקי של אזרזר מתהדר בחגורה שחורה דקה עם אבזמים זהובים, שמרימים את כל הלוק בכמה רמות. בניגוד לרותם סלע, השחקנית בחרה לשלב צבע נוסף כשהוסיפה נעלי שפיץ שחורות.

מגי אזרזר

מגי אזרזר צילום: עודד קרני

ליאור רז

ליאור רז הגיע להשקה בלוק שמוכיח שגם לגברים יכול להיות הרבה סטייל. עם מכופתרת פשוטה ובלייזר מחויט, כוכב ויוצר פאודה הגיע להשקה בלוק מעורר השראה. אמנם היה אפשר להחליף את מכנסי הג'ינס השחורים במכנסיים אלגנטיות יותר ואת הנעליים לשחורות יותר, אך הבלייזר ללא ספק קנה אותנו.

ליאור רז

ליאור רז צילום: עודד קרני

חנוך דאום 

מי שפחות התאים עצמו לסיטואציה היה חנוך דאום, שסדרה המבוססת על הספר שלו הושקה בין הסדרות החדשות. דאום הגיע להשקה עם קפוצ'ון סגול ומכנסי ג'ינס כהים, תלבושת שמתאימה קצת יותר ליום הורים ופחות להשקה של קשת 12. הנעליים אולי עזרו לו קצת אבל אין ספק שעם כל האהבה שלנו לחנוך, ציפינו ליותר.

חנוך דאום

חנוך דאום צילום: עודד קרני