הזדעזענו: הלוק הזרחני של מירי רגב

שרת התחבורה הגיעה לפגישה עם סגנית ראש הממשלה באלבניה בחליפה מפתיעה בצבע ירוק זרחני, עם מכנס וז'קט שלא בהכרח תואמים. כל זה עוד לפני שדיברנו על השרשרת

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 26/01/23 13:40 ד בשבט התשפג

הזדעזענו: הלוק הזרחני של מירי רגב
מירי רגב, צילום: יונתן סינדל/פלאש 90

שרת התחבורה מירי רגב, הממוקמת במקום התשיעי ברשימת "הליכוד", הגיעה אמש (ד') לפגישת עבודה עם בלינדה בלוקו, סגנית ראש הממשלה של אלבניה. בניגוד לנציגת אלבניה, שהגיעה לפגישה עם אוברול כחול מהמם וחליפה אפורה סגורה באבזם זהוב, השרה התהדרה בפגישה בסט בצבע ירוק זרחני של חליפה ומכנס תואמים. 

נותן תחושה של טרנינג לטיול חורפי עם המשפחה

לא ברור למה חברת הכנסת בחרה להגיע לפגישה מכובדת כל כך בצבע שעלול לעוור את הפרטנרית שלה, ואף הגדילה להשתמש בחליפה ומכנס שספק אם שייכים לאותו הסט. הז'קט מחויט ומלווה כפתור ואילו במכנסיים בולט בעיקר הגומי למעלה, שנותן תחושה של טרנינג לטיול חורפי עם המשפחה. אבל על כל זה עוד יכולנו להבליג, אם לא הטעות החמורה ביותר של השרה: השרשרת. רגב התהדרה בשרשרת פנינים סגולה, שכל קשר בינה לבין הלוק הירוק מקרי לחלוטין. אם השרשרת לא נשזרה על ידי הבת הקטנה של השרה, אנחנו ממליצים לוותר עליה לאלתר.

הוכיחה בעבר שהיא יודעת לתת הופעה

לא סתם הזדעזענו כל כך מהלוק הירוק של מירי רגב, השרה כבר הוכיחה בעבר שהיא יודעת לתת הופעה והציפיות ממנה לא קטנות. לפגישה עם נשיא המדינה היא הגיעה בחליפה בצבע ורוד היסטרי, בגזרה מחמיאה וחולצה לבנה קלאסית. בלוק ההוא רגב הגדילה לעשות ולא בחרה בעקבים חלקים בנאליים, אלא הפתיעה עם נעליים פרחוניות מותאמות בצבעים. מה לעשות, מכאן אפשר רק לרדת.