קייט מידלטון חוגגת: השמלות המדהימות והלוק שלא נשכח

הנסיכה חגגה יום הולדת 41 ולמעלה מעשור בבית המלוכה, עם הלוקים הכי אופנתיים. יצאנו לחקור את התלבושות שלה מחתונתה עם הנסיך, דרך לידת בנה הבכור ואפילו הקורונה, ועד לימים אלה ממש

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/01/23 17:06 יז בטבת התשפג

קייט מידלטון חוגגת: השמלות המדהימות והלוק שלא נשכח
קייט מידלטון, צילום: shutterstock

קייט מידלטון, הדוכסית ורעייתו של יורש העצר הבריטי, ידועה בלוקים מהממים וחוש אופנתי מיוחד. מיום חתונתה עם הנסיך והפיכתה לנסיכה בעצמה, כל תלבושת שלבשה גררה גל תגובות אוהדות ואלפי מעריצות שדהרו לקנות את הפריטים. אמש (ב') הנסיכה האהובה חגגה יום הולדת 41, ולמעלה מארבעה עשורים של סטייל יחודי. אלו הלוקים הנבחרים שלה מכניסתה לבית המלוכה ועד היום:

לוק החתונה - 2011

אי אפשר לדלג על שמלת הכלה של קייט, ועל המראה המלבב שלה צועדת לחופה עם כתר לראשה. כיאה לאירוע הראשון שלה כנסיכה, קייט בחרה בשמלה צנועה ומכבדת, אך הוסיפה תחרה שקופה לתוספת מרעננת. 

הנפנוף הראשון

קייט מידלטון בשמלת שמנת מכופתרת ומוקפדת, בסיבוב המלכותי הראשון שלה. ואם השמלה עצמה והחיוך הזורח של הנסיכה לא מספיק מלכותיים, הגדילה לעשות והוסיפה כובע שחור שלא משאיר מקום לטעויות.

תלמידת תיכון - 2015

בלוק תיכוני, קייט מצליחה לעשות את זה שוב. עם שמלה צמודה מלוות צווארון ונעלי עקב כסופים, הנסיכה נראית כמו תלמידת תיכון מתוחכמת, או לפחות כמו מלכת הכיתה.

קז'ואל - 2016

הלוק הבא כביכול נראה פשוט, אבל זה בדיוק מה שמיוחד בו. קייט מוכיחה שנסיכה יכולה ללבוש גם ג'ינס וחולצה מכופתרת, ועדיין להיראות יפה וזוהרת. אפילו את העקבים החליפו נעלי סניקרס פשוטות. 

פרחונית מתמיד - 2017

אל תטעו, לא מדובר בשמלת בוהו של שיין, למרות שהשמלה הפרחונית של קייט יכולה לככב בכל ארון של דתייה ממוצעת. אך אצל קייט מדובר בלוק מוקפד, עם עגילים בצבע ירוק ונעלי עקב, שגורמים לה שוב להמם את כולם.

לוק הריוני - 2018

גם עם בטן עגלגלה ונסיך קטן שתופח בבטנה, קייט מידלטון מצליחה לייצר לוק בלתי נשכח. בשמלה אלגנטית שתעבור את כל מבחני הצניעות והליכה על עקבים גם בחודש מתקדם, הנסיכה משדרת בגרות ותחכום.

תשתלב בשומרון - 2019

הנסיכה בשמלה צנועה מלמעלה ומלמטה, בגזרה צמודה ומחמיאה במיוחד. קייט לא שכחה להוסיף מכנסיים לבנות מתחת לשמלה וצעיף שממש מזכיר לנו פשמינה, וסוגרת לוק שיכל בקלות להשתלב בערב נשים בפדואל.

מתחממת - 2020

קייט פתחה את העשור החדש בלוק בוגר ונוצץ מתמיד. מצד אחד, שמלת סריג מעוטרת כפתורים שיכולה להימצא בכל ארון. מצד שני, תוספת עקבים ותיק כסופים שמקפיצה את הלוק לדרגה מלכותית.

משיקה קורונה - 2021

אמנם קשה עם המסכה שמסתירה את פרצופה של הנסיכה, אבל גם בקורונה קייט לא עושה לעצמה הנחות. עם ז'קט בצבע ורוד מהמם, מכנסיים רחבות ואלגנטיות ועקבים כחולים, קייט עושה לנו געגועים לקורונה. טוב, הגזמנו.

חוגגת 40 - 2022

לרגל יום הולדתה העגול, קייט פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה תמונה בשמלה אדומה וחגיגית, שמשדרת מראה צעיר ואלגנטי ולא מסגירה לרגע עשור נוסף בחייה של הנסיכה.

חוגגת 41 - 2023

גם בגיל 41 עם שני ילדים, קייט מידלטון נוטפת סטייל. לרגל פתיחת השנה החדשה היא בחרה שמלה בצבע ירוק זית, עם מגפי עקב ארוכים וכובע תואם רחב. אחרי למעלה מעשור של נסיכות, קייט עדיין מצליחה לשמור על המראה הכי אופנתי בממלכה.