צנועה להפליא השמלה הכסופה של נסיכת דנמרק נותנת פייט לקייט מידלטון

רעייתו של יורש העצר הדני הושוותה לא פעם לקייט מידלטון בסטייל ובבחירת הביגוד. גם הפעם, באירוע רשמי של בית המלוכה ובהשתתפות המלכה האם, היא הוכיחה כמה משתלם לשמור על מראה קלאסי ויפהפה

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/01/23 16:26 יא בטבת התשפג

השמלה הכסופה של נסיכת דנמרק נותנת פייט לקייט מידלטון
הנסיכה הדנית בעוד לוק קלאסי, צילום: shutterstock

התרגלנו לחשוב שקייט מידלטון היא האחראית הבלעדית לאופנה מלכותית משובחת ומוקפדת, אבל מזמן כבר יש לה מתחרות. מארי, נסיכת הכתר של דנמרק, הצליחה למתג את עצמה כאחת מהן. רעייתו של פרדריק, יורש העצר הדני, היא אמא עסוקה לארבעה נסיכים צעירים, ונחשבת לנסיכה של העם. לא פעם השווו אותה לנסיכת ווילס, גם מבחינת הסטייל ובחירות הלבוש וגם בדמיון החיצוני. 

עם תחילת השנה האזרחית החדשה בני הזוג המלכותיים השתתפו בקבלת פנים לשופטי בית המשפט העליון במדינה, והמלכה האם מרגריטה השנייה, אירחה את המשמר המלכותי בארמון כריסטיאן השביעי אמליינבורג בקופנהגן הבירה. מלבד חשיבות האירוע, אנחנו כאן כדי להתייחס לעניין המשמעותי והמשמח ביותר בערב כולו: הבגדים המלכותיים. הנסיכה מארי בת ה-50 לבשה ארוכה, כסופה, מנצנצת ויפהפייה של ג'ולי פאגהולט "Heartmade", תיק יד תואם של בוס מזמש אפור. נעלי העקב של ג'בונשי היו עשויות גם הן מזמש אפור ותואם. גזרת השמלה התאימה למבנה התמיר של הנסיכה, כאשר החלק התחתון היה מאופיין בטקסטורות כהות ואילו החלק העליון היה בצבע אפור בהיר יותר שהאיר את פניה. החגורה הרשמית של בית המלוכה התאימה באופן מושלם בגוון תכלת עדין.