תכירו: הגרביונים שלא נקרעות ולא נרטבות

רשת "גרביים עד הבית" השיקה את הטרנדים והחידושים לקראת השנה הקרובה. הבעלים סיפרו כי התפקיד שלהם בחברה הוא רק "להסתובב ולומר תודה לכל האנשים שמובילים אותנו" | גם ענהאל שמואלי הייתה שם

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/12/22 13:34 יא בכסלו התשפג

תכירו: הגרביונים שלא נקרעות ולא נרטבות
צילום: עזרא טרבלסי

בסוף החודש שעבר נערכה השקת הקולקציה, הטרנדים והטכנולגיות של חברת "גרביים עד הבית" לשנת 2023. התזמון היה מחריד. באותו בוקר ממש התפוצצו שני מטענים בתחנות אוטובוס בכניסה לירושלים, ובפיגוע הטרור נרצחו שני ישראלים. מחסני "גרביים עד הבית", שם נערכה ההשקה, ממוקמים בסמיכות לחניון סנטר 1, קו אווירי של 200 מטר ממקום הפיגוע.

הבעלים, מתי וריקי וייצהנדלר, קיבלו בענווה את השינוי בתוכנית, ורק התפללו לשלום הפצועים ולבריאות שלמה כולם וההשקה נפתחה בקריאת תהילים משותפת. "האירוע נפתח באופן מאוד מרגש ובכנות רבה", סיפרה אחר כך אשת יחסי הציבור יונת קפלן, "האירועים האלו יכולים ללבוש כל כך הרבה פעמים מסיכות ומסכים וחיוכים מפלסטיק, והייתה בו אמת פשוטה של כאב שמסתובב ומאיים עלינו בין הרצון להמשיך לחיות ולא להישבר. דיבוק חברים ותחושה של בית אמתי. תמהיל מרגש של האנשים הנכונים, המניעים הנכונים, מוצרים מדוייקים ובעלי רשת וצוותים נפלאים". 

הבעלים סיפרו כי התפקיד שלהם בחברה הוא רק "להסתובב ולומר תודה לכל האנשים שמובילים אותנו". להשקה החגיגית הגיעו גם השותפים העסקיים שלהם מהעולם, בכל זאת הם מחזיקים במותגים בלעדיים בישראל (PENTI  ו- IKIPPAH) ויצרנים של מותג שנולד מהצורך בשטח "כל פעם שזיהינו צורך הלכנו לייצר לו מענה" – מותג הבית, LA MOZE, שיש לו ביקוש אדיר בשטח בחנויות בשל שמו הטוב. במהלך ההשקה הדגימו הבעלים, באמצעות כוס מים, כיצד הגרביונים לא נרטבות. 

צילום: עזרא טרבלסי

החברה משווקת לחנויות ולנקודות מכירה ברחבי הארץ וגם ל-7 סניפי הרשת שמעוצבים כמו חנויות ממתקים לכל המשפחה, ובאתר האונליין שלהם. רשת "גרביים עד הבית" היא בית לטרנדים, טכנולוגיות מתקדמות למוצרי איכות, ושל התאמה שסוגרת לכל המשפחה את הלוק המושלם. באתר האיקומרס שלהם תמצאו עשרות אלפי מותגים והנחות מיוחדות כאשר שירות הוא סימן ההיכר שלהם.