כמה נוח טסטר וירטואלי מאפשר להתנסות במוצרי איפור בלי לצאת מהבית

סופר-פארם אונליין משיקה טסטר וירטואלי שיאפשר ללקוחות להתנסות בליפסטיק, סומק או מסקרה בלי לצאת מהבית. הטסטר הווירטואלי מתווסף לעמוד המוצר של מוצרי האיפור בסופר-פארם אונליין, ומאפשר לבחון כיצד הוא נראה על הפנים באמצעות לחיצה על כפתור "נסו אותי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/11/22 16:05 כו בחשון התשפג

טסטר וירטואלי מאפשר להתנסות במוצרי איפור בלי לצאת מהבית
צילום: יחצ סופר פארם

בשנים האחרונות כולנו עברנו למציאות בה כמעט הכל אפשרי מהבית: עבודה, קניות ופגישות.  סופר-פארם משיקה כלי וירטואלי חדש המאפשר באמצעות מציאות רבודה (Augmented reality) להתנסות במוצרי איפור כמו ליפסטיק, סומק או מסקרה בלחיצת כפתור ובשימוש במצלמה. את הטסטר הווירטואלי ניתן להפעיל באמצעות מצלמת הסמארטפון מכל מקום – בין אם ברכישה בסניף במקום הטסטר שעל המדף, או בקנייה בסופר-פארם אונליין באמצעות לחיצה על הכפתור TRY ME / נסו אותי.

הפיצ'ר החדש הוא למעשה כפתור שמתווסף לעמוד המוצר של מוצרי האיפור בסופר-פארם אונליין, ומאפשר רגע לפני הוספת הפריט לסל לבחון כיצד הוא נראה על הפנים באמצעות טכנולוגיה של מציאות רבודה שמלבישה את האיפור בגוון הנבחר על הצילום. הטסטר הווירטואלי זמין בשלב זה בעשרות מותגי איפור ובאלפי מוצרים, ובהמשך זמינותו תורחב לכל מגוון האיפור הקיים בסופר-פארם אונליין. את הכלי פיתחה סופר-פארם יחד עם חברת Revieve מפינלנד, המפתחת כלי ייעוץ וירטואליים, והוא מאפשר לראשונה ליהנות ממנו תחת מגוון אדיר של מותגי ביוטי.

מדובר בפתרון טכנולוגי שפותח בתקופת התפרצות מגפת הקורונה, בתקופה בה הופסק השימוש בטסטרים על רקע ההגבלות. למעשה, הכלי החדש לא רק משדרג את חוויית הקנייה באונליין, אלא גם בקנייה בסניף, הוא מהווה אלטרנטיבה נוספת לטסטרים שקיימים על המדף. 

מיכאל מיטרני, סמנכ"ל איקומרס ושיווק בסופר-פארם אונליין הסביר את הרעיון: "אחד האתגרים בקניות אונליין הוא העובדה שאין לך יכולת למדוד עלייך את המוצר. כמענה לצורך הזה, אנחנו משיקים פתרון  שיאפשר ללקוחות שלנו 'למדוד' מרחוק, ולהתנסות במוצרי האיפור שלנו גם בלי לצאת מהבית. הכלי הזה לא מיועד רק לקנייה באונליין, הוא מאפשר ללקוחות רגע לפני השלמת הקנייה בחנות להתנסות במוצר גם בלי להשתמש בטסטר שקיים היום על המדף".