5 טיפים שיקלו עליכם את האריזה לחופשה

המותג המוביל למזוודות Samsonite בשיתוף הסטייליסטית ליאת אשורי מעניקים עצות וטיפים לאריזה יעילה יותר. מה נכון וחשוב לארוז, אלו אביזרים אנחנו באמת צריכים המתאימים ליעד החופשה, וכיצד לשמור על משקל מזוודה נוח ומתאים לשינוע במהלך החופשה

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/06/22 14:00 כט בסיון התשפב

5 טיפים שיקלו עליכם את האריזה לחופשה
צילום: shutterstock

1. הכנה ראשונית

מומלץ להוציא מהארון את כל מה שהיינו רוצים לקחת ולסדר על המיטה. כולל נעליים, אקססוריז, מותאמים ליום וערב, קוסמטיקה, תרופות, תכשירים, מחשב, מטענים, וגם מוצרי אוכל וכלים למי שזקוק לכך. 

תכננו מראש את כמות הפריטים

תכננו מראש את כמות הפריטים צילום: shutterstock

2. שתי מזוודות 

כדאי לנסוע עם שתי מזוודות, אחת גדולה והשנייה טרולי לעלייה למטוס. מומלץ להפריד בין המוצרים למזוודה הגדולה שאותה אנו שולחים, לבין המוצרים לטרולי. במזוודה שאותה ניקח למטוס צריך שהמוצרים הבסיסיים שיהיו זמינים, שלהם נזדקק עד ההגעה לייעד: בגדים להחלפה, הלבשה תחתונה, תרופות, מוצרי היגיינה, סבונים – כמו-גם המלצה לציוד בסיסי למקרה והמזוודה הגדולה תאחר להגיע.  

צילום: יחצ סמסונייט מזוודות

3. סטים של בגדים

מומלץ להכין סטים של לבוש מראש גם לבוקר וגם לערב לפי התכנון היומי – לארוז כמה פריטים בודדים של גיבויים. למדוד את הסטים ולוודא שאכן רלוונטיים, וכמובן לקחת את הפריטים שהכי מחמיאים לנו, ושאיתם נרגיש טוב ו"על בטוח".

תכננו סטים של בגדים

תכננו סטים של בגדים צילום: shutterstock

4. איך אורזים? 

בצד אחד של המזוודה נניח נעלים, תיק איפור, קוסמטיקה, תכשיטים, תיק רחצה וכדומה. בצד השני את הבגדים בקיפול נכון – החוסך מקום. בגדים שמתקמטים - עליהם להיות בחלק העליון שבמזוודה ולא להניח אותן בתחתית אחרת ידקקו לגיהוץ ארוך.

צילום: shutterstock

5. פריט מנצח

רצוי שיהיה פריט אחד לפחות אותו תוכלו לשלב שוב ושוב (כמו ג'ינס, מכנס שחור, ג'קט ג'ינס) – פריט שמשתלב עם כל דבר. חשוב לשים לב לגיוון בין הבגדים, חבל שתגלו שבזבזתם מקום לבגדים זהים מבחינת הצבע והסגנון.

פריט מנצח שתשתמשי בו כל הטיול

פריט מנצח שתשתמשי בו כל הטיול צילום: shutterstock