מותג ההלבשה היוקרתי משיק אתר חדש למוצרי בית

מוצרי "נאוטיקה הום" הנמכרים בימים אלו רק בבתי כלבו וברשתות קמעונאות, יימכרו באתר אונליין שבעתיד יתרחב לסניפים פיזיים בארץ ובעולם. "אנו מתרגשים להוביל מהלך בסדר גודל עולמי, ולהביא את הבשורה של 'נאוטיקה הום' כרשת עצמאית לכל בית בישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/06/22 12:21 כג בסיון התשפב

מותג ההלבשה היוקרתי משיק אתר חדש למוצרי בית
צילום: שי פרנקו

בשורה לישראלים: לראשונה בעולם משיקה חברת נאוטיקה הום אתר אינטרנט ייעודי למותג, שיציע משלוחים מהירים לבית הלקוח. מדובר בבשורה עולמית, שכן עד כה לא היה אתר מכירות למותג "נאוטיקה הום", ומוצריו נמכרים בחלק מבתי כלבו וברשתות קמעונאות גדולות כמו – מייסיס, המשביר לצרכן ועוד.

המוצרים שיוצעו למכירה באתר אלו בעיקר מוצרי טקסטיל, מצעים יוקרתיים, מגבות פרימיום, מגבות חוף ופיג'מות שיוצרו בטכנולוגיות מתקדמות, בעיצובים התואמים את ערכי המותג ובאיכות הגבוהה ביותר, כאשר המחירים נעים בין 200-1200 שקלים. לקראת החגים יתווספו לאתר גם קטגוריית כלי בית.

חברת Royal Linen Capital, חברת ריטייל-טק חדשנית ויצרנית מוצרי טקסטיל יוקרתיים לשוק המוסדי בארץ ובחו"ל, מחזיקה בזיכיון לשיווק "נאוטיקה הום" בישראל וגם בחו"ל. כעת החברה משיקה את המהלך הראשון, שיתוף פעולה עם בעלת המותג האמריקאית בהשקעה מוערכת של כ-20 מיליון שקלים, כחלק משורת מהלכים שעתידים להוביל את המותג בישראל. 

איתמר מוזס, מנכ"ל רויאל לינן קפיטל, בירך: "כאשר חברה בסדר גודל עולמי בוחרת בצוות הישראלי להיות מובילי החזון להלבשת הבית זו הבעת אמון משמעותית. אנו מתרגשים להוביל את המהלך וגאים להביא את המוצרים הייחודיים והאיכותיים של נאוטיקה הום לקהל בישראל".