לוקים מהממים שיחליפו את שמלת השבת שלך

גם אחרי הפסח הצבעוניות עדיין שולטת בפריטי לבוש מרעננים שתוכלי לחדש לקראת השבת, ואחרי שבוע של חול את מוזמנת להתחדש בהופעה קלילה ואביבית

חדשות כיפה אלונה מגזימוף 12/05/22 17:05 יא באייר התשפב

לוקים מהממים שיחליפו את שמלת השבת שלך
ROZ by Rachel Zilbershtein, צילום: עומרי לוי

אמא של שבת: יום המנוחה סופסוף הגיע אחרי שבוע קשה של טרדות ועבודה, והגיע הזמן לפנק את הנפש באווירה רגועה. בין אם אתן מארחות או מתארחות בסעודות קהילה או משפחה חשוב לבחור במראה שיהיה לכן נוח, נעים כך שתרגישו הכי יפות בעולם. 

ZIP

ZIP צילום: אמיר יהל

תנו לי להציג בפניכן כמה לוקים הורסים שמצאתי ברשתות ובמותגים השונים. אבל לפני כן, חייבת לציין בפניכן שגם אחרי חג הפסח הצבעוניות שולטת- ורודים, ירוקים, כתומים וצהובים הם כבר לא צבעים אסורים ובטח לא צבעים רק של יום – יום, הצבע הלבן והחגיגי מפנה את מקומו מעט הצידה והצבעים הקיציים והשמחים ממשיכים לככב סביבנו. 

צילום: CB FASHION

סוגיה נוספת היא באיזה פריט לבוש אנחנו בוחרות? האם מבחינתכן ליל שבת זה אומר ללבוש שמלה ללא כל עוררין? או שאתן מגוונות ומככבות עם חליפות או חצאיות וסטים שיקיים וחגיגיים? בכל בחירה שלכן, שימו לב שהלוק הכולל מורכב הן מפריטים בולטים והן מפריטים שקטים יותר, "הפריטים המאזנים", אני קוראת להם, על מנת ליצור מראה קלאסי, מיוחד אבל עם זאת לא רועש ולא מקושקש מידי. איך עושים זאת נכון? מול צבע דומיננטי בחרו צבע שקט, מול פריט בעל טקסטורה או דיטיילס בולטים בחרו אקססוריז עדין ונעל קלאסית וכדומה. 

Leeor

Leeor צילום: CLEEO

הכותבת היא משפטנית, סטייליסטית ויוצרת תוכן