המעז מנצח: קייט מידלטון עושה זאת שוב בשמלה מהממת

שומרת על המוניטין של המתלבשת הטובה: קייט בלוק מדוייק ולא מתאמץ בטקס ציון שנה למותו של הנסיך פיליפ

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 31/03/22 19:19 כח באדר ב'

המעז מנצח: קייט מידלטון עושה זאת שוב בשמלה מהממת
צילום: shutterstock

אמש התקיים טקס ההודיה על חייו ואזכרתו של הנסיך פיליפ, שהלך לעולמו לפני כמעט שנה, הטקס משך אליו שורת נציגויות מכל קצוות העולם. כ-1,800 איש נדחסו במנזר וסטמינסטר, בניגוד להלוויתו של הנסיך, אז הורשו להגיע רק 30 איש עקב מגבלות הקורונה. בזמנו המלכה אליזבת ישבה לבדה כשהיא נצמדת לכללי הריחוק החברתי. הפעם, מעבר לתמיכה הבריטית, התייצב מפגן מלוכה מרשים.

הזוג ששומר על התואר "הפאוור קאפל של בית המלוכה" הלוא הם וויליאם וקייט הגיעו לטקס עם שלושת ילדיהם מיד אחרי שנחתו מביקור בקריביים. ועם כל הכבוד לנסיך, אנחנו פה כדי לדבר על השמלה.

קייט ידועה כמתלבשת טובה, מה שלא קשה עם גזרה כמו שלה. היא שומרת על סגנון קלאסי ומחמיא אך גם יודעת להעיז עם צבעים ודוגמאות לא שגרתיות. לאירוע הנוכחי קייט בחרה בשמלה שחורה, כיאה לאירוע עם נקודות לבנות וחגורה במותן מבית אלסנדרה ריץ', בשילוב כובע שחור רחב שוליים של מותג הכובעים הספרדי באלל שנותן ללוק את הטוויסט המלכותי-בריטי שכולנו כל-כך אוהבים ועקבים שחורים קלאסיים של מנולו בלניק שלא משאירים מקום לטעויות.

את כל אלה היא שילבה עם שיער אסוף נמוך ומדויק, ואיפור מחמיא ועדין. מסביבה היו שני ילדיה הגדולים שהיו מולבשים בכחול נייבי מוקפד בעוד הנסיך וויליאם הסתפק בחליפת טוקסידו מכבדת.