בביקור מלכותי בקריביים קייט מידלטון והנסיך ויליאם התאימו תלבושות

הדוכס והדוכסית מקיימברידג' הגיעו לביקור מתוקשר מעבר לים והרשימו בסטיילינג מושלם ומלא השראה. הנסיך התאים את עצמו להופעה של אשתו. ביג לייק

חדשות כיפה אלונה מגזימוף 22/03/22 10:07 יט באדר ב'

בביקור מלכותי בקריביים קייט מידלטון והנסיך ויליאם התאימו תלבושות
קייט מידלטון, צילום: shutterstock

לאחר שציינו את יום פטריק הקדוש בטוטאל לוק ירוק ובאווירת תהלוכות וצבא, הנסיך וויליאם ואשתו קייט המריאו השבוע לביקור מלכותי ומתוקשר באיים הקאריביים, ואני שואלת - מה הדבר הראשון שעולה לכן בראש? שמש, בגד ים, כובע קש ומשקה טרופי ביד, נכון?

אז זהו, שאצל קייט, גם ביקור באיים הקאריביים מחייב קוד לבוש מוקפד ומלכותי, אבל תסמכו עליה שהיא תעשה את זה מושלם. התחנה הראשונה בסיבוב המתוקשר היא בליז, הדוכסית נחתה עם שמלת פפלום תחרה בצבע כחול רויאל, עוצמתי ומהמם. אם אתן שואלות אותי, של המעצבת ג'ני פקאהם, וכמובן בסטיילינג מושלם התאימה את האקססוריז – נעליים, תיק ואפילו מסכה - באותו גוון של צבע. גם הנסיך התאים את עצמו ולבש חליפה מחויטת בצבע תכלת.

בעיני, מדובר באחת השמלות המדוייקות והמחמיאות, בעלת צווארון עם מפתח וי, כתפיים תפוחות ואורך שרוול נכון. הנעליים הקלאסיות של אמי לונדון וסט העגילים והשרשרת עם האבן ספיר ושיבוץ היהלומים מסביב בהחלט הוסיפו לטוטאל לוק מהפנט. 

לאחר מכן ביקרו הזוג בחוות קקאו משפחתית בדרום בליז וחוו את המסורות המקומיות, גם הפעם בני הזוג התאימו את הלוקים שלהם האחד לשניה כאשר הנסיך לבש חולצה מכופתרת קלילה מבד פשתן בצבע תכלת ומכנס כחול וקייט לבשה שמלה כחולה עם הדפס של פרחים גדולים בנגיעות של לבן, תכלת ואדום (יכול להיות שיש קוד לבוש כחול לביקור הזה?). שמלה קלילה בעלת שרוולים קצרים וכיווצים באזור החזה שהשתלבה מקסים ביחד עם סנדל חום בהיר, עגילים גדולים כחולים ושיער פזור שמעוצב בבייביליס טבעי וקליל. ביג לייק. 

הכותבת היא משפטנית, סטייליסטית ויוצרת תוכן