בפורים יש לנו הזדמנות ללבוש נועז וצבעוני

בטח שמתם לב שהמגמה של שילוב פריטי לבוש צבעוניים ודומיננטיים עודנה רלוונטית והשילובים שבעבר נחשבו ל"אסורים", היום נחשבים להכי יפים ונכונים. אם בחרתם לנסות ולשלב פריטים צבעוניים, שימו לב שאתם בוחרים בפריטים שהטקסטורה, הגזרה והדיטיילס שלהם עדינים ושקטים ביחס לצבע הנועז

חדשות כיפה אלונה מגזימוף 16/03/22 10:27 יג באדר ב'

בפורים יש לנו הזדמנות ללבוש נועז וצבעוני
צילום: shutterstock

חג הפורים המתקרב מעניק הזדמנות ללבוש פריטים שבשגרה אנחנו בטח לא לובשים. החג הצבעוני והשמח הזה, עם התחפושות והאקססורייז, הוא הזדמנות להביע את היצירתיות שלנו, ללבוש פריטי לבוש צבעוניים, דומיננטיים ונועזים שבימים אחרים בטח לא היינו לובשים.

אז הפעם התכנסנו כדי לדון בשאלה, איך ניתן ללבוש פריטים צבעוניים לא רק בחג פורים?! בצורה כזאת שכל אחד ואחת מאיתנו ילבשו. (טוב נו, כמעט כולם…)

בטח שמתם לב שהמגמה של שילוב פריטי לבוש צבעוניים ודומיננטיים עודנה רלוונטית והשילובים שבעבר נחשבו ל"אסורים", היום נחשבים להכי יפים ונכונים. אם בחרתם לנסות ולשלב פריטים צבעוניים כמו כתום + ירוק , כחול + ורוד , צהוב + כחול, כתום + כחול וכדומה, שימו לב שאתם בוחרים בפריטים שהטקסטורה, הגזרה והדיטיילס שלהם עדינים ושקטים ביחס לצבע הנועז. תמיד כשנבנה לוק וחלק מהפריטים יהיו דומיננטיים - היתר יאזנו ויהיו שקטים יותר.

צבעוניות נוספת יכולה להתקבל על ידי שילוב של מספר פריטי לבוש מאותו הצבע אך בגוונים שונים - לוק מונוכרומטי, נחשב לעדין יותר אך לא פחות שיקי. בחרו צבע שאתם אוהבים ושחקו עם הגוונים שלו בעזרת השכבות - לדוגמא - טי שירט בגוון בהיר ומעל בלייזר בגוון כהה יותר ביחד עם מכנס בגזרה קלאסית בגוון אמצע או בגוון של אחד מהפריטים העליונים (בדומה לחליפה).

ומה לגבי שילובי טקסטורות? השילוב האהוב עליי הוא השילוב של ההדפס המנומר עם הדפס פסים (בהחלט מומלץ לנסות בבית) וכשאלבש זאת, אקפיד כאמור לבחור בפריטים קלאסיים שחוץ מההדפסים שלהם לא תופסים יותר מידי את העין. שילובים אפשריים נוספים הם של משבצות בגדלים שונים וכן של משבצות עם פסים, פסים באורכים שונים וכדומה.

בנימה זו, שיהיה לנו חג פורים שמח ומבדח והכי חשוב, אל תפחדו להעז, הא?!