בלעדי צפו בתיעוד: המעצבת הודיה לוביץ' בהפקת אופנה אביבית

מהפקת קולקציית האביב שנערכת בסטודיו של המעצבת המוכרת, מגיעים צילומים נהדרים של הדגמים החדשים, כמו גם צילומי אווירה כיפיים וקלילים

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/03/22 15:40 ד באדר ב'

צפו בתיעוד: המעצבת הודיה לוביץ' בהפקת אופנה אביבית
צילום: שי קדם

מספר חודשים חלפו מאז הפקת האופנה החורפית של המעצבת הודיה לוביץ', והיום (ב') מגיע תיעוד בלעדי מצילומי ההפקה של קולקציית האביב של המעצבת, שבעבר סיפרה בראיון לחדשות כיפה על סגנון הלבוש שלה, "בגדול פחות נמשכת לצמוד ובדי ליקרה כאלה מבריקים. בחיים לא אלך עם שמלות צמודות שעושות אותך בת הים הקטנה". 

קולקציית אביב 22 של המותג ׳הודיה לוביץ׳ מביאה איתה רעננות מתוקה וצבעוניות מלאת עוצמה שהולכת איתנות אחורה בזמן, תחושת נוסטלגיה שמתרפקת על הסיפור והפנטזיה, טרנדים עכשוויים, הדפסים פרחוניים והרבה בדים חלקים בטקסטורות מעניינות לצד דוגמאות שבטיות ורקמות אוטנתיות. פריטים מעניינים ששוברים שיגרה מאפשרים משחק עם הלבוש וחיתוכים חדשים. הפעם הצילומים מתמקדים בירושלים כדי להביא נוכחות מחוברת וקשר ירוק של אביב ושימחה של חג.

על צילומי האופנה מנצחת המעצבת הודיה לוביץ', כאשר על הצילום אחראי שי קדם, איפור גיטלה ברושל, סטיילינג רינה הלוי ולוקשיין בית חסיד. 

הודיה לוביץ, בת 37. נשואה לאביחי והם הורים לארבעה ילדים מהממים: עורי, כרם, ליבי וטל. גרים ביישוב שדה בועז. המותג הודיה לוביץ הוקם בשנת 2012 ומאז הספיק להתרחב לסניפים נוספים, כולל חנות מקוונת.

צילום: שי קדם