רוחות של סתיו: כך נתלבש בעונה הקרובה

הסתיו והחורף אמנם עוד לא כאן, אבל אפשר כבר לפנטז על לוקים שמורכבים ממספר מכובד של שכבות, בדים עבים, ומשחקי צבעים. התחילו במיון בגד החורף, והשתמשו בדוגמאות כדי לקבל השראה

חדשות כיפה אלונה מגזימוף 14/10/21 10:45 ח בחשון התשפב

רוחות של סתיו: כך נתלבש בעונה הקרובה
חליפות ושילובי טקסטורות, צילום: zara

אחרי החגים כבר כאן ומתחילים להרגיש את אווירת הסתיו באוויר. אז נכון, אי אפשר עוד לראות את השלכת ויש ימים שמזג האוויר לא בדיוק מתאים את עצמו למאורע, אבל בהחלט ניתן להתחיל לבנות את מלתחת החורף שלנו ולפנטז על סריג מפנק וקפה חם טייק-אווי ביד.

סתיו וחורף הן ללא ספק העונות הכי שיקיות בשנה בעיניי, לוקים שמורכבים ממספר מכובד של שכבות, בדים עבים, משחק של צבעים ובעיקר הזדמנות בשבילנו ללבוש מעיל טרנץ', ולדמיין לרגע שאנחנו ברחובות פריז.

כמו בעונה שעברה, ובעצם כמעט כמו בכל חורף, גם בסתיו הקרוב נלבש את חליפות הסריג והטרנינג, סריגים בהדפס פסים, גולפים, קרדיגנים (כאן כדי להישאר!) מראה השכבות - גולף מתחת לסריג / לסוויטשירט או לחולצה מכופתרת ובלייזרים בגזרת אובר סייז.
בגזרת הטרנדים והחידושים, שכמובן אני מציעה לקחת באופן מאוד מוגבל (ולעיתים קרובות לא לקחת בכלל), יש הפתעות.
אז מה צפוי לנו בסתיו הקרוב?

  • נעליים שטוחות וסגורות - מוקסינים, בובה או אוקספורד, זהו שילוב של נוחות וטרנדיות שמתמזגים להם ביחד בעונה הקרובה.
  • צבעי ניאון - כבר הספקנו להבין שצבעי הניאון לא הולכים לשום מקום ושבגדי סתיו הם לא רק חומים, אפורים וניודים. צבעים בולטים כמו ירוק, צהוב וכתום נלבשים זה לצד זה ומגוונים לנו בצבעוניות את העונה הקרבה. ניתן היה לראות את הטרנד הבולט בתצוגות האופנה שהתקיימו בשבועות האחרונים ברחבי העולם מתוך רצון לחגוג את החיים בצל המגפה העולמית.
  • וסטים - הפריט הנכון של העונה הקרובה, הוסט נלבש כחולצה בשילוב עם מכנסיים מחויטים נכונים, כשיתקרר עוד יותר יהיה ניתן לשלב את הוסטים עם חולצה ארוכה מתחת, בתור מעיל וכו'.
  • פריטים מבד תחרה - מי שמשוטטת קצת ברחבי העולם - גם באופן וירטואלי, בטח שמה לב לטרנד שתופס תאוצה של בגדי תחרה - מכנסיים, חצאיות וטופים שנלבשים מתחת למעיל ארוך ועבה בתקווה שיחמם ויעשה את העבודה בשילוב עם הבד הדקיק.

אז תפעילו מזגן על 16 מעלות כדי להיכנס לאווירה עד שיתקרר - תתחילו במיון בגדי החורף שלכן, תיפרדו לשלום ממה שלא נלבש לפחות 2 עונות ותבנו את מלתחת החורף שלכן בחכמה – לעזרה, הכנתי לכן השראות שאהבתי מאוד ברשתות, תהנו. 

בגדי חורף belleandsue

בגדי חורף belleandsue צילום: טל ברושל נעליים normanandbella קרדיט - גלעד בר שלו

קרדיגנים ולוק שמורכב משכבותקרדיגנים ולוק שמורכב משכבותצילום: zara
טרנד הווסטים

טרנד הווסטים צילום: zara

טרנד המיני מי - שמלות לאמא ולבת

טרנד המיני מי - שמלות לאמא ולבת zip צילום: פקשוטים- טל טרי דוגמנים- אמיר יהל

 שכבות ושילובי צבעים

שכבות ושילובי צבעיםצילום: zara