הפריט של העונה שאת חייבת בשלוף

מה זה מעיל טרנץ אתן יודעות? אם לא התחדתשתן באחד כזה באחד מעונות הסתיו האחרונות, נראה כי זה הפריט שחשוב שיהיה לך בשלוף לכל יום של רוח צוננת בבוקר וטפטוף לא צפוי בהמשך היום.

חדשות כיפה דניאל וייס 29/09/21 12:23 כג בתשרי התשפב

הפריט של העונה שאת חייבת בשלוף
צילום: shutterstock

בתקופה הזאת של השנה מאחלים "חורף טוב" זה נכון, סיימנו לאחל חג שמח וכתיבה וחתימה טובה ותיכף נתחיל לברך על הגשמים. בינתיים מזג האויר הוא סתווי לעילא ולעילא, ומה זה אומר? שאנחנו יכולים לקום לבוקר צונן ביותר ובמהלך היום תהיה התחממות ככל ימי אוגוסט האחרונים. טפטוף גשם קל יכול להפתיע אותנו בעונה הזאת ומייד לאחריו יום שימשי מקסים. אז איך מתלבשים בעונה שכזאת? כל אזרח במדינת ישראל מכיר את שיטת הבצל. זאת שיטת השכבות, כיאה למזג האויר ההפכפך, צריך להיות מוכנים לכל תרחיש, ועל כן, שכבות הבצל הן דימוי לשכבות הביגוד אותן ניתן להסיר כשחם וללבוש כשקר. אבל הפתרון המושלם לימים האלה, שהוא חובה בעצם בכל ארון של כל אשה שמבינה משהו באופנה, הוא מעיל הטרנץ. 

צילום: shutterstock

נתחיל בקצת רקע, מעיל הטרנץ הוא אינו פריט חדש. הוא היה כאן לפני עשרות ואפילו מאות שנים. כשבתחילת דרכו שימש בעיקר גברים. בשנים האחרונות אמצו את הטרנד נשים רבות והוא קיבל תפנית מרעננת ואופנתית בדמות גזרות שונות וצבעים שונים. המעיל הוא מעיל גשם, הוא איננו מעיל מחמם, מלבד היותו פשוט עוד שכבת בגד. הוא נעים וקליל ובעיקר מונע הירטבות ומפוצץ סטייל. בשל הקלילות שלו, גם אם תסירו אותו במהלך היום, לא תרגישו שאתם סוחבים מעיל, ההפך, צריך לזכור לא לשכוח אותו בשל היותו קליל ולא מעיק. 

איך לובשים אותו נכון? אין נוסחה. הוא יפיפה מעל טישר וג'ינס, מחמיא גם לבגדים אלגנטים, חול, שבת, מועד. המעיל הזה הוא פריט חובה לעונה הנוכחית והוא פשוט פצצת סטייל ככה שלא משנה מה את לובשת מתחת.

צילום: shutterstock