מידות טובות מה מבנה הגוף שלך ואיך בוחרים בגדים שיחמיאו לך?

השנה החדשה בפתח, מה עם החלטות לגבי ארון הבגדים שלך? הגיע הזמן להכיר את מבנה הגוף שלך בעזרת מספר כללי אצבע פשוטים על מנת שתוכלי לקבל החלטות נכונות ומחמיאות עבורך לקראת השנה החדשה.

חדשות כיפה מאדי הרשליקוביץ 31/08/21 12:04 כג באלול התשפא

מה מבנה הגוף שלך ואיך בוחרים בגדים שיחמיאו לך?
צילום: shutterstock

ראש השנה בפתח והשנה החדשה היא הזדמנות לתכנון המראה החיצוני שלנו לכזה שישפיע עלינו לטובה וישפר לנו את ההרגשה. אז רגע לפני קבלת החלטות טובות לשנה זו, הרשו לי להציע לכן שלוש החלטות מתחום הסטיילינג שיכולות בהחלט להפוך את השנה הזו לשנת התלבשות כייפית ונעימה יותר.
להתלבש את מבנה הגוף שלך
להכיר ולהתלבש את מבנה הגוף שלנו, זה אחד הדברים החשובים בעולמות הסטייל. לפני שאנחנו מתחילות להתלבש, אנחנו צריכות לדעת איזה מבנה גוף יש לנו, ומהן הפרופורציות הנכונות להתלבש אותו נכון. למה זה חשוב אתן שואלות? זה מאוד חשוב. קודם כל, כי זה משדר בטחון, הסכמה ואהבה של המתנות שקיבלת וחשוב מזה, זה מונע המון תיסכול. כי כשאת לובשת משהו שלא מחמיא למבנה שלך, את מרגישה לא טוב עם עצמך. יש כללים מאוד ברורים לגבי מבני הגוף השונים ולציית להם פשוט יגרום לך להרגיש טוב יותר עם עצמך ולשמוח בבגד שבחרת לעצמך. אז לפני שאתן רצות לקנות בגדים חדשים או נכנסות לחנות עם הסייל השווה, הכירו את הגוף שלכן ולימדו להתאים ולדייק את הבחירות שלכן עבורו.

צילום: shutterstock

יש חמישה מבני גוף מקובלים. צלמי מסך ובידקי איזה מהם הוא המבנה שלך.
המבנה התותי, הלא הוא המשולש ההפוך, הוא מבנה שפלג הגוף העליון רחב יותר מהתחתון ועל כן יהיה נכון להדגיש דווקא את החלק התחתון והצר יותר ועל ידי זה לייצר מראה שלם וסימטרי. לדוגמה, שרוולים מנופחים פחות יתאימו למבנה הזה ודווקא חצאית סיגר או הדגשת המותן והיריכיים יעבדו טוב עבורו.
המבנה התפוחי, זה המבנה שעיקרו באזור הביטני. יהיה נכון ללבוש שמלות שנופלות על הגוף עם בדים קלילים, סטייל הג'אלאביות, והחיתוך הנכון יהיה מתחת לקו החזה ומה שלא יהיה, עדיף לא באזור הבטן. כלומר, ג'ינסים עדיף שיהיו בגיזרה גבוהה, וחולצות, יהיה יפה יותר אם יעברו את קו המותן.
המבנה האגסי, הוא המבנה הים תיכוני, זה מבנה מודגש באזור הירכיים. הגזרות הנמוכות פחות מחמיאות לו. נכון יהיה להדגיש את המותן על ידי חצאיות בגזרה גבוהה וגזרת A היא הגזרה שיושבת הכי טוב על המבנה הזה.
המבנה הישר הוא זה בלי הרבה קימורים ולכן יהיה נכון לייצר כאלו. פרינטים מעניינים על הבד, או חיתוך נכון על ידי חגורות או כיווצים שייצרו עניין בלבוש.
שעון החול הוא המבנה הסימטרי של רוחב כתפיים ורוחב ירכיים כמעט זהה כשהמותן מודגשת בניהם. נכון ללבוש את המותן הזו ולהדגיש את הפרופורציה.

מבנה גוף

מבנה גוף צילום: shutterstock

חשוב להדגיש שאין מבנה טוב יותר או פחות. כולם יפים וכולם ראויים, צריך רק לדעת שכשמתלבשים את המבנה בצורה שמראה שאנחנו מכירות אותו, מכירות בו ומחמיאות לו, לגמרי יכול לשפר את ההרגשה.

לסדר את הארון
סידור הארון הוא לא משימה רק לקראת השנה החדשה. אני תמיד ממליצה לסדר את הארון פעם בכמה חודשים. לבדוק מה כבר לא כל כך מחמיא לנו, מה כבר לא תואם את השלב בו אנחנו נמצאות, מה דהוי, מה מלוכלך ומה כבר לא ממש רלוונטי. תתפלאו אבל יש לכן אוצרות בארון. הרבה פעמים הארון שלנו מתפוצץ מבגדים אבל עדיין התחושה היא שאין מה ללבוש. ההרגשה הזו יכולה להיפטר בקלות על ידי סידור הארון. הוצאה של הבגדים ותכנון מחודש של שילובים שאולי לא חשבתן עליהם קודם יכולים בהחלט להגדיל את אופציות הלבוש וסינון בגדים שכבר לא רלוונטיים, מקליל מאוד את העסק ומאוורר את העומס.

לסדר את הארון

לסדר את הארוןצילום: shutterstock

 

לתכנן נכון את קניות הבגדים
החלטה נבונה לשנה החדשה, גם רגשית וגם כלכלית, היא ההחלטה לקנות נכון. זה שהאפלקציות אצלנו בנייד במרחק לחיצת כפתור בלבד, לא אומר שאנחנו באמת צריכות את כל ההיצע המטורף הזה. זה שיש זארה סייל לא באמת אומר שנלבש את כל ה59.90 או החולצות פראנזים שלא באמת נראות עלינו טוב. לקניית בגדים צריך להגיע כמו לסופר. עם רשימה ואחרי בדיקה מדוקדקת של מה חסר במקרר. סליחה, בארון. מי שעקבה אחרי הסעיף הקודם כבר יודעת שלפני שיוצאים לקניות, עושים סדר בארון, ובסיום מכינים רשימה של דברים שיכלים לשדרג לי את המלתחה ולא סתם להתווסף למליון הפריטים שכבר יושבים שם ומעלים אבק. לדוגמה, ראית שיש לך הרבה טוניקות אבל אף לא טייץ אחד ראוי, זה דבר טוב לקנות. או שמת לב שכל החולצות הלבנות שלך כבר לא ממש לבנות, זמן טוב להתחדש. יש לך כמה חצאיות עם גזרה גבוהה אבל אף לא חגורה הולמת אחת, יאללה, חגורה מגניבה לרשימה. כל אישה יודעת מה הפריט או הבגד שהיא באמת צריכה, הבעיה היא שאנחנו הרבה פעמים מסתנוורות מהכל הדברים האחרים שאנחנו רואות בדרך ולא מספיקות להגיע לדבר האמיתי. אז עכשיו, שהשנה החדשה מביאה איתה הזדמנות להתחדש גם בתפיסות מקובעות שלאו דווקא מייטיבות עימנו, ניקח אותה בשתי ידיים, ונתחיל לתכנן טוב יותר את המעשה היום יומי והרגיל כל כך שהוא להתלבש.

קניות און ליין

קניות און לייןצילום: shutterstock

 

שתהיה לנו שנה טובה ומוצלחת, מתוכננת ומדוייקת יותר בה נראה ונרגיש נהדר.

הכותבת היא מפיקה ומנחת סדנאות סטיילינג