מתנות לחג "קופת שרצים" ו "התפללתי במשרד": סדרת מתנות לראש השנה שמשגעת את המגזר

על השגחת "רבי זלמן אקספרס" שמעתם? ליין מתנות חדש מלא הומור יצא בימים אלו, מתנות מקוריות לא רק לדתיים

חדשות כיפה דניאל וייס 19/08/21 09:26 יא באלול התשפא

"קופת שרצים" ו "התפללתי במשרד": סדרת מתנות לראש השנה שמשגעת את המגזר
צילום: אסף וול

ראש השנה בפתח ובתוך כל חוסר הוודאות לגבי תחילת שנת הלימודים ומניינים בבתי הכנסת יש דבר אחד וודאי, מתנות לחג זה חובה. עברנו שנה מאוד מאתגרת וחופש גדול מתיש, אז למה לא לשמח את המשפחה והחברים במתנות פרקטיות עם המון הומור דתי יהודי?

צילום: אסף וול

"זלמן אקספרס" הוא אתר מוצרי מתנות יהודיות דתיות עם המון הומור פנים מגזרי אבל לא רק. מאחורי המיזם עומדים אנשי הקריאייטיב והתוכן גיל סלוביק ואסף וול שהגו את הרעיון מתחילתו ועד לתהליך הפקתו והוצאתו לפועל.

צילום: אסף וול

האתר למעשה הוא אסופה של פריטים עם משפטים תוך מגזריים משעשעים שמקבלים מהות שונה בעקבות שיבוש חלק קטן במשפט או הבנת הקונטקסט לפי המוצר עליו המשפט מודפס.

כך באתר תוכלו למצוא קופת צדקה עליה כתוב "קופת שרצים", חולצות בכתב רש"י עם הכיתוב: "אם אתה מצליח לקרוא את זה סימן שאתה דוס" ספלים עם הדפס פאשקווילים, חולצות של הראשונה לציון ועוד ועוד.

צילום: אסף וול

וול וסלוביק עובדים על הפרויקט בשנה האחרונה "כדי לעשות שמח", כך הם מספרים. "לא יודע כמה זה יהיה כלכלי, אם בכלל, אבל אלה צעצועים שעושים שמח ואנחנו נהנים מכל רגע. בכל מקרה, אנחנו מתייחסים לדאחקה הזו בשיא הרצינות - כל המוצרים אמתיים, יש חברת משלוחים ואפילו תקנון" כך מספר וול על הפרויקט

אז אם עדיין לא קניתם מתנה לחג, כנסו לאתר ותעשו למישהו שנה טובה ומלאת הומור


 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן