זמן אלול ירושלים בסליחות | כך תתלבשי נכון לסיור סליחות בבירה

אולי לא שמתם לב, אבל אנחנו נמצאים בעיצומו של חודש אלול, חודש הרחמים והסליחות ובין אטרקציה להפעלה של הילדים צריך גם משהו לנפש, וכשאני אומרת נפש, אני מתכוונת לסיורי סליחות, כלומר, מה לובשים לסיורי סליחות

חדשות כיפה אלונה מגזימוף 17/08/21 16:40 ט באלול התשפא

ירושלים בסליחות | כך תתלבשי נכון לסיור סליחות בבירה
צילום: אתר next

חודש אלול, תחושה של טוהר והתחדשות באוויר, חלקנו עסוקים עמוק בתוך החופש הגדול ובידור הילדים, חלקנו כבר בהכנות לחגים וחלקנו מכונסים לתוך חשבון נפש ומנהגי הסליחות.
רבים נוהגים להגיע לירושלים במהלך חודש אלול ולקחת חלק בסיורי הסליחות שמתקיימים בשכונות ההיסטוריות של העיר ובכותל המערבי. הדבר הפך לבילוי של ממש, סיבוב קניות בשדרות אלרוב, השתתפות בסליחות ובילוי במסעדות העיר.

מתכננים ערב כזה? מה לובשים?

אין ספק שבילוי מהסוג הזה מרגיש מיוחד וגורם לאנשים להתרגש, להתלבש בצניעות ולהתחבר לעצמם. מאחר שסיורי הסליחות מתקיימים בשכונות ההיסטוריות של העיר ירושלים הידוע בצינתה המופרזת בשעות הלילה המאוחרות, לכן רצוי להצטייד בבגדים נוחים וחמימים, אבל איך זה מסתדר עם הצניעות והרצון ללבוש פריטים יפים, אולי לבנים ואפילו חגיגיים?

צילום: אתר asos

חולצה לבנה מכופתרת היא תמיד הפייבוריט שלי ובמיוחד לאירועים מן הסוג הזה, אם היא בגזרת אובר סייז אפשר ללבוש אותה כטוניקה ומעל ג'קט בלייזר שחור, ואם במידה המדויקת אז בתוך מכנס או חצאית בגזרת עיפרון או פליסה.

צילום: אתר zara

אופציה נוספת שאני כל כך אוהבת היא שילוב של שמלה בגזרה ישרה או גזרת A מעל מכנס ישר שמגיע עד לקרסול / טייץ שמבצבץ מתחת.

כמובן שחצאיות פליסה עם טי שירט לבנה, ג'קט גינס וסניקרס הן תמיד רלוונטיות. שמלות באורך מידי עם בלייזר / ז'קט עור / סריג אובר סייז חמים מעל בשילוב של צעיף גדול ונעל נוחה. תמיד ניתן לשלב אקססוריז מתאימים כגון מטפחות צבעוניות קשורות על הצוואר או על הראש, צעיפים גדולים שמונחים על הכתפיים בנונשלנטיות ומכניסים אותנו לאווירה הרוחנית, וכובעים.

שיטת הבצל יכולה מאוד להתאים למזג האוויר הירושלמי ולכן הייתי ממליצה להצטייד בעליונית מתאימה וכמובן נעליים נוחות שטוחות או סניקרס - בסופו של דבר, הנוחות חשובה מהכל.

צילום: אתר zara

בנימה זו, שיהיה לנו חודש מבורך ובשורות טובות, שנביט פנימה ולמעלה ונפיץ את האור שבתוכנו (תמיד ובמיוחד עכשיו).

הכותבת היא משפטנית, סטייליסטית ויוצרת תוכן