גזרות טובות |הטרנדים האופנתיים של השנה האחרונה

השנה החולפת הייתה מלאת תהפוכות של טרנדים, יצאנו מחליפות הטרנינג לחליפות מחויטות ולהדפסים מעניינים. איזה טרנד ישאר איתנו לעונות נוספות וממה אנחנו צריכות להפרד עוד העונה?

חדשות כיפה אלונה ארז 16/08/21 14:37 ח באלול התשפא

גזרות טובות |הטרנדים האופנתיים של השנה האחרונה
צילום: shutterstock

אנחנו בעיצומו של חודש אוגוסט שמסכם בגדול את שנת הלימודים ובמקביל גם חודש אלול שמסכם את שנת התשפ"א, יחד עם חשבון הנפש בתחומים השונים שמלווה אותנו בתום תקופה, גם לתחום האופנה דרוש חשבון נפש.

אז אילו טרנדים היו השנה? על מה אנחנו מתחרטים ומה ישאר איתנו לעונות נוספות?

טרנד החליפות 
טרנד החליפות היה הראשון שהגיח לחיינו , מרגיש שהן הגיעו כתחליף לחליפות הטרנינג שעד לא מזמן היו הדבר הכי נלבש אצלנו בארון .. (קורונה זוכרים ?) הן מגיעות בכל הגזרות , באורכים שונים והכיף הכי גדול שאפשר ללבוש אותם בווארציות שונות ולאו דווקא רק כחליפה, אלה להפריד בין הג'קט למכנסיים. לקח אומנם זמן להתרגל ללכת שוב עם סטים מחוייטים, אבל אין ספק שהם מעוררים שיח ותשומת לב נהדרת. הם מתאימים לאירועים מפונפנים וגם ליציאות שבא לך להראות קצת יותר. סך הכל הגישה שלנו לגבי הטרנד הזה היא די חיובית. אנחנו מאמינים שהיא תישאר איתנו גם לחורף הקרוב

חליפות

חליפותצילום: אתר zara, אתר fashion clab ואתר addict

 

טרנד שמלות הסאטן
עונת האירועים בשיאה, ומי לא רוצה להיות בולטת ברחבה? שמלות הסאטן יושבות בצורה יפה על הגוף והצבעים החזקים והדומיננטיים כמו כתום טורקיז וורוד פוקסיה יעשו את העבודה בשבילך. הטרנד הזה מתאים לבחורות שמעוניינות לבלוט, שיראו שהן נמצאות. גם אם הן יבחרו בצבע סולידי, אי אפשר יהיה לפספס אותן כיוון שהבד מאוד בולט. האם זה טרנד שנרצה שיחזור על עצמו? לא בטוח, הבד מאוד יפה על הגוף אבל רואים עליו כל כתם ולכלוך.

שמלות סאטן

שמלות סאטןצילום: שמלות סאטןצילום: vertigo, אביה בן שימול, רנואר

טרנד ההדפסים 
טרנד הדפסי החיות נכנס לעולמנו בסערה כבר מספר קולקציות. ההדפס המנומר כבר התמקם בכל ארון של כל אשה, עכשיו תורו של הדפס הזברה, פסים שחור לבן אבל לא רק. קיים גם במגוון צבעים. מומלץ ללבוש פריט אחד עם הדפס כדי לא ליצור עומס בעיניים.

למדנו כבר שאם אי אפשר להלחם בהם, תצטרף אליהם. אז הצטרפנו לטרנד. בין אם במטפחת ראש או סנדל והנועזות בנינו יצטרפו לטרנד עם שמלות שכולן בהדפס חייתי.

צילום: אתר שדה בר, אתר קסטרו, אתר shein אתר pullandber

 

טרנד סנדלי חבלים
הן נראו לראשונה בחו״ל בתצוגות העונתיות של מעצבי העל אבל מהר מאוד הגיעו לכל חנויות הרשת שרק תרצו. ישתלבו מעולה עם שמלה ארוכה עם שסע, וגם עם ג'ינס וטי שרט. הן לרוב מאוד נוחות אבל צריך לזכור שבשל החומר ממנו הן עשויות, כדאי לקנות ממותג איכותי כדי שלר יתפרקו לכן... הן מתאימות גם ללוק מוקפד ליציאות וגם ללוק זרוק של ימי החום הקשים בגינה או בסופר

צילום: אתר grass אתר terminal x אתר zara אתר קסטרו

 

 

 הכותבת היא סטייליסטית יוצרת תוכן שחייה ונושמת אופנה