מזיעה בקיץ? הדרך הנכונה להתאפר כשמזיעים בקיץ

חום יולי אוגוסט פוקד אותנו במלוא העוצמה, המעלות עולות והחום מעיק. אבל הרצון להראות במייטבנו הוא רצון מובן ולגיטימי. אז איך מתאפרים נכון למזג האויר ולאווירת הקיץ?

חדשות כיפה מור גוטמן 11/08/21 15:42 ג באלול התשפא

מזיעה בקיץ? הדרך הנכונה להתאפר כשמזיעים בקיץ
צילום: shutterstock

בין אם זה ההתחממות הגלובלית, אוגוסט החם באזורנו, או צו השעה - המסיכות, יש לא מעט תירוצים לוותר על האיפור, אך נותרו עוד כמה אמיצות שלא יוותרו על שגרת האיפור היומית שלהן - בשום מחיר. לכבודכן, ולכל מי שחששה להתאפר בקיץ אספנו לכן כמה טיפים לשרוד עם האיפור בימי הקיץ הלוהטים. 

לפניכם מספר עקרונות שיעזרו לכן להתאפר בקיץ כך שהאיפור יראה טבעי, רענן, ולא מזיע ולא פחות חשוב - שירגיש קליל ונעים על הפנים, כאילו היה זה העור שלכן באופן הכי מחמיא לו.

הדרך לאיפור נכון מתחילה בטיפוח נכון. ולכן, לפני הכל חשוב לבחור קרם לחות בהתאם לסוג העור שלך, ולמרוח בוקר וערב. החוקים בנושא הקרמים מאוד ברורים, בלילה אפשר קרם יותר עשיר, וביום מומלץ למרוח קרם יותר קליל. במיוחד בימי הקיץ. בקיץ מומלץ לבחור במוצרים איפור בעלי עמידות גבוהה. 

מייקאפ - בינינו בחודשים החמים של הקיץ אפשר לוותר על התענוג. ניתן למצוא תחליפים שייתנו כיסוי ואחידות למראה הפנים בדומה למייקאפ ללא ה״כובד״ שלו, כמו למשל BB cream או CC cream, אבל אם מבחינתך זה לא בא בחשבון ומייקאפ הוא מוצר חובה - העדיפי מייקאפ עמיד, לפחות ל 12 שעות כדי שלא תצטרכי להתעסק בו במשך היום.

מסקרה - מכירות את השיר: ״עיגולים שחורים במקום עיניים״? - אז מסקרה בקיץ. גם לאלו בינינו שרגילות לא לשפשף את העיניים משנת 1986, אורבת הסכנה הגדולה בקיץ - מסקרה שנוזלת. כדי להימנע מתרחיש האימים בחרי לך מסקרה נכונה. ישנן מסקרות עמידות למים וישנן מסקרות עמידות גם לזיעה. בדקי את הכיתוב וראי כי טוב.

צילום: shutterstock

צלליות - לשימוש עצמי בימי הקיץ, ובמיוחד בשבתות קיץ מומלץ להשתמש בצללית בסיס ובצלליות עמידות מאד כדי להגביר את היעילות ולהישאר עם איפור שנראה טוב לאורך השבת. צללית בגוון טבעי יכולה לעשות פלאים למראה הכללי.

צילום: shutterstock

הברקות / שימרים - אי אפשר להתעלם מהטרנד שסוחף את העולם ועדיין נמצא איתנו – הברקות או בשמן העממי "שימר". במידה הנכונה זה – וואו! ובמידה מוגזמת זה – וואי וואי וואי! במיוחד בקיץ, הברקות מוגזמות או מפוזרות עלולות להקנות מראה מזיע יותר מאשר מראה זוהר ולכן עדיף להמעיט בכמות או להניח על אזורים ממוקדים בלבד.

פודרה - בעלות עור יבש - אנא דלגנה על סעיף זה. כל היתר ובמיוחד בעלות עור שמן - פודרה היא המלכה האם! היא זו שעוזרת לקבע את האיפור, להגביר את העמידות שלו ולספוח עודפי שומן.

פודרה איכותית היא מוצר חובה! בין אם בתפזורת ובין אם דחוסה, הקפידי לבחור אחת טובה. זה אולי נראה דומה, אבל פודרה זולה לעומת פודרה איכותית שונות בהרכב החומרים (מלא טלק לניפוח שלא תורם לאפקטיביות) וסוג הגריסה (עבה/דקה) - ואלו משפיעים לגמרי על התוצאה הסופית.

צילום: shutterstock

ולסיום תמיד כדאי לזרוק בתיק ערכת טאצ'אפ למקרי חירום – פודרה, דפים סופחי שומן ומיני ליפסטיק. עם שלושת אלה את מוכנה לצאת אל המדבר!

מור גוטמן-שפייזר, מאפרת מקצועית ירושלמית, מאפרת כלות ומלוות