פאשניסטה חייבות להכיר | אופנה צנועה באינסטגרם, כן יש דבר כזה

כולנו חולמות להתלבש לפי המלצות מעצבי השמלות הגדולים או כמו הסטייליסטיות של האינסטה ונתקלות במחסום הצניעות, אז עשינו לכן את זה יותר קל, בחרנו עבורכן ארבעה דפי אינסטגרם בתחום האופנה הצנועה, דפים שמספקים מידע כייפי, מעניין ועם המון סטייל

חדשות כיפה דניאל וייס 05/08/21 13:46 כז באב התשפא

חייבות להכיר | אופנה צנועה באינסטגרם, כן יש דבר כזה
סטייל , צילום: shutterstock

אינסטגרם, הפלטפורמה המרכזית ביותר להתעדכן בטרנדים המשפיעים, הבמה הזאת נותנת לנו מרחב לעקוב אחרי אושיות רשת שונות בתחומים שונים ואפילו לקבל מידע מעניין על עיצוב, בישול או אופנה או סתם, למצוא חברים בתמונה אחת ומינימום מילים. מכיוון שתמונה אחת שווה 1,000 מילים ותמונה עם פילטר מתאים עוד יותר, תחום האופנה הפך לאחד הדברים הבולטים והחמים באינסטגרם, סטייליסטיות מתחזקות דפים בעלי עשרות אלפי עוקבים שכולם רק מחכים לראות מה יהיה האאוטפיט הבא שלהן.

כיאה לבחורות דתיות , גם אנחנו מתאכזבות כאשר אנו רואות סטייל מהמם שנתקל בחומת הצניעות, אז כדי לעשות לכם את הדרך לסטייל יותר קלילה, בחרנו עבורכן את הסטייליסטיות המובילות בתחום האופנה הצנועה באינסטגרם. 

vivibellaish_studio

מפעיל: ויקטור ויוי בלאיש מעצב שמלות כלה וערב 
עוקבים :41.6k
פעילות הדף : 7 שנים 

צילום: אינסטגרם ויוי בלאיש

דף האינסטגרם קיים משנת 2014. ההשראה של המעצב מגיעה מעולמות רבים, כך השמלות אותן הוא מעצב וכך גם מנוהל דף האינסטגרם. העבודה על עמוד האינסטגרם מאד יצירתית ומנוהלת על פי האירועים ותקופות שהמעצב, ויוי בלאיש עובד כמעצב אופנה וכמעצב שמלות כלה.

הסטוריז, אותם מעלים ל24 שעות, משרים אווירת "מאחורי הקלעים" בהם ניתן גם לראות "הופעות אורח"  בדמות ה׳סלבס׳ שמתלבשים אצל ויוי. אבל לא רק סלבס בוחרות ללבוש את המותג, והדף כמו הסטוריז מלא גם בכלות שלובשות את השמלות ביום חתונתן או את ימי המדידות וההיערכות לקראת החתונה.

בין השאר, בדף האינסטגרם ניתן לראות פרמיירות בפסטיבלים ברחבי העולם ,וצילומים של שערים במגזינים בארץ ובעולם של מצולמות עם השמלות של ויוי בלאיש. מפעם לפעם עולה קמפיין ששם את הפוקוס על קולקציות נפלאות בניצוח של המעצב. הדף הוא תענוג לעיניים השמלות מלאות בד עשיר ומלאות השראה עולמית רובן אפילו בעלות קו צנוע ומרשים.

mordehaiavraham

מפעיל: מרדכי אברהם מעצב שמלות כלה וערב
עוקבים: 4,129

צילום: אינסטגרם מרדכי אברהם

עמוד האינסטגרם של מעצב שמלות הכלה מרדכי אברהם, מלא בשמלות שמשלבות את עולם הוינטג' שכולו תחרות עשירות ומלאות דוגמאות.

הדף מתנהל כיומן איש של המעצב. ומורכב מהחיים היצירתיים, מההשראה ששואב המעצב ליצירת השמלות, מהתהליכים ליצירת הדגמים, מתמונות של קולקציות, הפקות אופנה, כלות ביום שמחתן ולפעמים גם במדידות.

השמלות כולן הן ברמת ה"ואן פיס" וכל שמלה היא סיפור בפני עצמו. האחת עשויה משילוב של מפה עתיקה משוק הפשפשים של ליסבון בשילוב תחרה צרפתית, והאחרת מבד חרוזים חדש במראה וינטג'י. הרבה טקסטילים כמו מפות ווילונות רקומים משנות השבעים. תחרות קלאסיות ובדי חרוזים. שמלות ייחודיות ומלאות שפע של בד וסטייל ייחודי

peaceloveandbeer

מפעילה: טל מרנץ בת 30, צלמת ויוצרת תוכן לעסקים
מספר עוקבים:  42.8k

צילום: אינסטגרם peaceloveandbeer

טל מרנץ מפעילה את דף האינסטגרם מאז שהושגה אפליקציית אינסטגרם. בתור התחלה היא הייתה מעלה, כצלמת, תמונות קומפוזיציה מביכות, תיעוד של החיים ללא פילטר, ללא ליטוש.  לאט לאט זה צבר תאוצה והיא התחילה לקבל כל מיני הצעות ממשרדי יח"צ ופרסום להתחיל לשווק תוכן בעמוד.
לאחר כמה שנים התחילה טל להרגיש שהאינסטגרם הפך למקום שבו מעלים רק תוכן ״מושלם״ , פוטוגני ובאיזשהו מקום ריקני. לכן היא החליטה לפתוח הייליט- insta vs reality ולשתף שם בחלק של מאחורי הקלעים. אם זה הילד שבוכה, הבלאגן שבבית, הפיג'מה שהיא לובשת ולא רואים בתמונה ועוד.

'כשמרגיש לי שהקהל מיצה באיזשהו מקום את ה ״החיים המושלמים״ שמוצגים כאן והוא מחפש אותנטיות.  חשוב לי באופן אישי להראות כאן את החלקים הפחות יפים ונוצצים בחיים כדי שנזכור תמיד מה באמת חשוב בחיים"
הדף של טל מרנץ גדוש בסטייל צנוע מלא בטעם טוב ואיכותי. עם המלצות לבגדים שווים.

 naama_rozen

מפעילה: נעמה רוזן קרייף, עורכת מדור האופנה של עיתון מוצש
עוקבים: 3,128
פעילות הדף: כארבע שנים

נעמה רוזן

נעמה רוזן צילום: יח"צ

העמוד של נעמה רוזן התחיל מאהבתה הגדולה לאופנה בכלל ולמעצבים ישראלים בפרט. נעמה שמה לב שבעקבות כניסתם של הרשתות הגדולות מחו"ל , המון מעצבים החליטו לסגור את בתי האופנה שלהם ולנטוש את התחום. לכן היא שמה לה למטרה לנסות ולקדם אותם, אם זה בעזרת מדור האופנה שלה במקור ראשון או בעזרת עמוד האיסנטגרם שלה.

בנוסף נעמה חובבת נעליים מושבעת ובכל יום מעלה את פינת הנעל היומית שכוללת נעלים מהארץ ומהעולם.  הנעליים מלאות סטייל, מעוררות השראה וגם הרבה בצחוק וקריצות לחיי היום יום. 
את הפוסטים היא מתאימה למצב האקוואליה - נניח בקורונה עשית בכל שבוע המלצה על מעצב שונה עם פריטים שלו שאהבה במיוחד תחת (#) האשתג קנו אופנה ישראלית.
בין השאר הדף מלא בהמלצות על בגדי קיץ, בגדים לטיולים וכמובן על בגדי ילדים. נעמה מייטיבה  לעקוב אחר הטרנדים העולמיים ועם זאת לשמור על גבולות הגזרה בכל מה שנוגע לצניעות.