גברים בסטייל לא רק בלנדסטון ודגמ"ח | גברים דתיים, הגיע הזמן שתלבשו אופנתי

גברים הגיע הזמן שתפסיקו להזניח את הסטייל. עונת החתונות בעיצומה, החגים בפתח ורק אתם עדין לבושים כאילו חזרתם הרגע מטיול מעיינות בארצינו הקטנה, הגיע הזמן להיגמל מהבלנדסטון השורש והג'ינס הגזור ולהכניס קצת סטייל וצבע לארון הבגדים שלכם

חדשות כיפה אלונה מגזימוף 05/08/21 13:48 כז באב התשפא

לא רק בלנדסטון ודגמ"ח | גברים דתיים, הגיע הזמן שתלבשו אופנתי
צילום: shutterstock

אחת הטענות הרווחות והמוצדקות בקרב נשות המגזר היא שמיטב בחורינו לא מבינים אופנה מי יודע מה, ונתפסים לשאנטץ הקבוע, כך שניתן היום לזהות את דתיי הרצף על פי הלבוש הנוח והפשוט שלהם. הצעקה האחרונה באופנה המגזרית מסתכמת בנעלי בלנדסטון בשבתות ובאירועים מיוחדים, מכנסיי דגמ"ח או אחרות העיקר שיהיו בצבע קאמל או בז' שיתאים לחולצה לבנה המכופתרת, או כמו שאומרים  היום  - מדים של דוסים.

אז נכון, יש את הגברים שלא אוהבים להתלבש, לא מעודכנים בטרנדים ולא חשוב להם לדפוק הופעה מכף רגל עד ראש, אלא רק שיהיה נוח, ויש את הגברים שבא להם יותר, הם מעורים בעולם האופנה ומעניין אותם בעיקר להיראות מעודכנים, חתיכים יפים ובסטייל הנכון.

אז מה ללבוש? 

אם פעם השוני בין בגדי הנשים לבגדי הגברים היה מאוד מובהק, היום הגבולות היטשטשו, פריטי היוניסקס הפכו לאהובים יותר ויותר (גם עליי אני חייבת לציין), גזרות האובר סייז מככבות, בגדי הגברים צבעוניים יותר, מקושקשים יותר ואופנת הגברים הפכה לעשירה ומגוונת. כך שהגיע הזמן שגבם גברברינו החתיכים יתחילו להתלבש יפה עם ההיצע הרחב מאוד שיש כיום.

עם זאת, אל לנו לשכוח שעם הסטייל חובה להתחשב גם בנוחות שהתרגלנו אליה, אז איך עושים את זה נכון, פרקטי ובעיקר שימושי? לרוב, מלתחה של גבר היא יותר מתומצתת ופרקטית, לכן גם כשנרכוש פריטים פנסיים ויוקרתיים נרצה שיהיו רלוונטיים לכמה שיותר לוקים ואירועים.

צילום: אתר clio

לאירועים שמתקיימים בערב, ערבי שבת וחג אמליץ ללבוש חליפות, אבל לא החליפה הבנאלית והשחורה אלא חליפה בגזרה המדויקת כל אחד למבנה גופו בצבע שיקי כמו כחול, בז', אפור ולמביני עניין אפילו ירוק כהה או צהוב (תדמיינו לרגע שאתם באיטליה). בשביל להקליל את הלוק נצוות לחליפה טי שירט חלקה לבנה וסניקרס. כמובן שהשילוב של חולצה מכופתרת מתחת לבלייזר ונעל אלגנטית תמיד רלוונטי, אך גם אותו צריך לעשות בדגש על שילוב צבעים נכון - כחול, אפור & חום, שחור & שחור.

צילום: חליפות

לאירועים שמתקיימים בשעות היום, חתונות על החוף וצהרי שבת אמליץ ללבוש מכנסי ברמודה, מבד פשתן שמאוד טרנדי כיום, טי שירט אובר סייז וחולצה מכופתרת צבעונית פתוחה. תמיד אפשר להוסיף אקססוריז ותכשיטים למי שמתחבר ונעלי סניקרס או מוקסינים.

צילום: אתא zara

אל תפחדו להעז, לצאת מאזור הנוחות שלכם ולהכניס קצת צבע לחיים (תמיד טוב), כשעושים את זה מדויק ובאיזון הנכון אז זה נראה מצוין. שילוב של טי שירטים וסניקרס בלוקים המוקפדים יותר מאפשר לנו להרגיש בנוח ולנצל פריטים שכבר קיימים בארון שלנו באירועים המיוחדים. בדים כמו פשתן, כותנה ובמבוק הם בדים נושמים, רכים וקלילים ומומלצים בימי הקיץ החמים ולמי שחמים גם בחורף.
כשתקפידו לרכוש נכון, הפריטים ישמשו אתכם הרבה מעבר לאירוע בודד ועם כל פריט יהיה ניתן להרכיב מספר לוקים שונים הן ליום יום והן לאירועים חגיגיים.

ואל תשכחו, רק בשמחות 

הכותבת היא משפטנית, סטייליסטית ויועצת אופנה