לוק חופשי איך תארזי את עצמך נכון לנופש המשפחתי

חופשה השנתית עם המשפחה היא אתגר בפני עצמו, הפעלות, מלונות, אוכל, כל כך הרבה דברים לסגור מראש, והכי חשוב - המזוודה. אריזה נכונה עם התאמות ותכנון לפי יום תהפוך לכם את החופש למושלמת

חדשות כיפה מאדי הרשליקוביץ 30/07/21 13:24 כא באב התשפא

איך תארזי את עצמך נכון לנופש המשפחתי
צילום: shutterstock

יוצאים לחופשה משפחתית? סיימתם לארוז לכל בני הבית כולל אוכל לנשנושים, בגדי ים, מגבות וכו'? עכשיו תארזי לעצמך, בנחת , עם מחשבה לפי יום והפעלה. והכי חשוב, תהנו!

הקיץ בעיצומו ותיכף נגמרות הקייטנות, הרווקים שבנינו אולי דוחים את החופש שלהם עוד קצת עד יעבור אוגוסט, אבל אלה מאיתנו שנכנעו לחודש היקר בשנה ויוצאים לחופשה בישראל (כי מי רוצה בידוד עכשיו?) קבלו כמה טיפים לאריזה נכונה וללבוש שיעשה לכן כיף בחופש המשפחתי בין אם אתן נוסעות לבטן גב או לטיולי טבע מאתגרים, בין אם זה רק אתם או בליווי המשפחה המורחבת או קבוצת חברים, החופשה היא תמיד הזמן הזה שצריך להתארגן מראש על הלבוש, ולתכנן את האאוטפיטים שלנו ככה שזה לא יגזול זמן מאיתנו במהלך החופשה ויגרום לנו לנסוע בכיף ובציפייה ללוקים החופשתיים שהיום יום לא תמיד מאפשר.

להכין את כל האאוטפיט שאת מתכננת ללבוש מבעוד מועד

יכולות האריזה שלי ידועות עוד מתקופתי כדיילת אויר באל-על, הדבר החשוב והמרכזי הוא להכין את כל האאוטפיט שאת מתכננת ללבוש מבעוד מועד, כבר בשעת האריזה בבית. לארוז לפי ימים ולוקים.

עוד טיפ טוב הוא לקחת בגד אחד או שניים שאיתם יהיה ניתן לשלב כמה שיותר שילובים.

לדוגמה, ג'ינס מחמיא שהולך טוב גם עם הטי שירט בבוקר וגם עם המכופתרת בערב, או ז'קט שמתאים לכמה דברים. כדאי גם לנסוע עם שמלה כייפית וכפכפים שנראות טוב גם לבריכה וגם ליציאה.

תכננו מראש את מסלול החופשה ואירזו בהתאם

אם מתוכננים לכם מסלולי הליכה קחו טייץ. לא משנה אם אתן מאלה שהולכות עם טייץ בלי חצאית מעל או טייץ עם חצאית קצרה מעל, טוניקה או כל שילוב אחר, תדאגו שיהיה לכן טייץ למסלול. זה נח, זה לא חם מידי וזה מונע עקיצות, גירודים ושלל כיופים שלטבע יש להציע.

בריכה, ים, מעיין או כל מקור מים אחר- כמו תמיד, גם כאן - את הכי יפה כשנח לך. בגד ים זה סבבה אבל לא תמיד פרקטי. אני מאוד אוהבת שמלות חוף נעימות, ארוכות. זו יכולה להיות ג'אלבייה או שמלה רחבה מבד נעים, בד שקוף או של פשמינה, כל עוד זה ישדרג לכן את המראה הקייצי ויאפשר לכן את הנוחות במקומות האלה.

לאלה ההולכות למלונות או צימרים, השמלה הזו יכולה לשמש אתכן גם לארוחת הבוקר במלון, או קפיצה ללובי בזמן השהות בבריכה.

צילום: shutterstock

אני ממליצה להתחדש (או לחדש) במשהו קטן. זה נורא כיף שיש בגד או מטפחת, או איזשהוא אקססוריז שאת מחכה ללבוש ויודעת שתחדשי בזמן החופשה. הפיסקה לעיל איננה בהכרח שולחת אותך עכשיו לשיטוט בקניון אלא מספיק שיטוט בארון שלנו כדי למצוא את הפריט הזה שהרבה זמן לא לבשת ואיזה כיף יהיה לשלוף אותו פתאום ולשפר הרגשה.

מה שלא יהיה, תדאגו לעצמכן מראש להיראות טוב ולהרגיש בת אדם כי אלוהים יודע שבאוגוסט הזה אנחנו יכולות לאבד צלם אנוש והמחשבה על עצמנו ותכנון נכון של בגדינו אלו הדקות שלנו לומר, החופשה היא אמנם משפחתית אבל ברור לכולם שראש המשפחה צריכה להיראות במיטבה. קיץ טוב וחופשה מהנה

מאדי הרשליקוביץ היא מפיקה ומנחת סדנאות סטיילינג