לא עוצרת באדום - על החיבה של קייט לצבע הבולט

אחד הצבעים החביבים על קייט, אותו היא לובשת רבות, הוא אדום. אך עבור הלובשת הממוצעת, מדובר בבחירה נועזת. אז איך עושים זאת נכון? רוני בליי וינגרטן מסבירה

חדשות כיפה רונית בליי וינגרטן 14/09/20 14:33 כה באלול התשפ

לא עוצרת באדום - על החיבה של קייט לצבע הבולט
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

אחד הצבעים החביבים על קייט, שהיא לובשת רבות, הוא אדום. הצבע, המושך תשומת לב מטבעו, מאפשר לה לבלוט בקהל. עבור הלובשת הממוצעת, לעומת זאת, אדום עלול להיות צבע מרתיע, בדיוק בשל הסיבה הזו. לא כל אחת מעוניינת למשוך תשומת לב, ולעתים, שילוב צבע אדום במלתחה מצריך אומץ. עם זאת, ישנן דרכים לשלב את הצבע בהופעה, בלי להרגיש כמו תמרור אזהרה. 

 

אדום הוא אחד משלושת צבעי הבסיס בגלגל הצבעים. צבעי הבסיס, יחד עם שחור ולבן, מאפשרים אינסוף שילובים. אדום הוא צבע ורסטילי, מתאים לשעות היום או הערב, ומוסיף נגיעה של חיות לכל הופעה.

 

 

״אדום״, מכיל בתוכו עשרות תתי-גוונים. חלקם בולטים יותר וחלקם עדינים יותר, כמו בורדו. השלב הראשון הוא לבחור תת-גוון של אדום שיתאים לצבע העור של הלובשת, כדי להמנע מתת-גוון שיגרום לה להיראות חוורת, ולהעדיף צבע שיגרום לעור להיראות בריא וזוהר. 

 

בחירה של תת-גוון שנוטה לחום, למשל, עשויה לגרום ללובשת להרגיש בולטת פחות, אם הבגד מיועד לשעות היום. 

 

קייט אוהבת מאוד גם צבעי אדום-כתום.

 

הדרך הקלה לשלב אדום בהופעה, היא בעזרת שילוב של תיקים, נעליים וכובעים אדומים, עם שמלות וחליפות בצבעים אחרים, כך שהאדום מוסיף נגיעת צבע למראה נייטרלי. השילוב הקל, והקלאסי ביותר, הוא אדום ולבן. 

 

 

אפשרות קלאסית נוספת, היא שילוב של שמלה שחורה עם אביזרים אדומים. 

 

 

שילובים נועזים יותר, הם של אדום עם כחול, חום, הדפס מנומר ואפילו ורוד. 

 

 

דרך נוספת לשלב את הצבע האדום בהופעה, היא לבחור שמלות או חצאיות מודפסות. האדום מאוד נוכח ומודגש, אך הוא רק חלק מההופעה, ולא כולה. 

 

 

מעיל הוא דרך נהדרת לשלב אדום באופן לא מחייב, כיוון שהשמלה תחתיו יכולה להיות בכל צבע אחר. 


 

 

כאשר קייט בוחרת שמלה או מעיל אדומים, היא משלבת אביזרים בצבעים שונים, שמעניקים אפקטים שונים למראה. אביזרים בצבעי ניוד או שחור הופכים את המראה לקליל יותר, ומשמשים את קייט בעיקר לאירועים בשעות היום.  באירועים רשמיים יותר, היא לובשת אדום מכף רגל עד ראש, אך כדי להוסיף עניין, היא בוחרת אביזרים בגוון וטקסטורה שונים מאלה של השמלה, כמו תיקי קטיפה. 

 

 

באירועי ערב, ובמקרה של קייט, גם באירועים רשמיים במיוחד, כלל הסטיילינג הוא שהנעליים והתיק לא משלימים לשמלה, אלא תואמים לה. במקרים כאלה, הצבע והטקסטורה של האביזרים יהיו זהים לחלוטין לאלה של השמלה. 

 

 

בשנה הקרובה, אחד השילובים הטרנדיים ביותר יהיה שילוב של אדום ושחור. 
קייט, כמובן, עשתה את זה קודם. 

 

 

 

לטורים קודמים