בלי ווימבלדון ומייגן - קייט מתאמצת להרים את המורל הלאומי

בשנת 2016 ירשה קייט מהמלכה את תפקיד הפטרון המלכותי של ווימבלדון, ומאז, היא מגיעה לכל טורניר, ועוסקת בחינוך לטניס. השבוע, עקב ביטול הטורניר, היא קיימה שיחה יחד עם תלמידים והשחקן אנדי מורי

חדשות כיפה רונית בליי וינגרטן 16/07/20 15:29 כד בתמוז התשפ

בלי ווימבלדון ומייגן - קייט מתאמצת להרים את המורל הלאומי
צילום: shutterstock

אחד מאירועי הקיץ החשובים ביותר בבריטניה, הוא תחרות הטניס השנתית בווימבלדון. התחרות, שנערכת מאז 1877, ומשודרת בכל העולם, היא נכס צאן בשנת 2016, ירשה מהמלכה את תפקיד הפטרון המלכותי של וימבלדון, ומאז קייט היא הפטרונית המלכותית. ברזל של הבריטים. קייט ידועה כחובבת טניס, הן כשחקנית והן כצופה. 

 

במסגרת התפקיד, היא עוסקת גם בחינוך לטניס, ופעילות גופנית בכלל, בקרב ילדים ובני נוער. השנה, בשל הקורונה, התחרות בוטלה, אך קייט ערכה שיחת זום עם ילדי בית ספר, בשיתוף עם אנדי מורי, שחקן הטניס עטור הפרסים. לשיחה, היא בחרה שמלת קיץ ירוקה של HVN, שעליה מודפסים שחקני טניס. קריצה מעולה. 

 

במהלך השנים, קייט לבשה שמלות יפהפיות לווימבלדון. ויליאם וקייט צולמו פעמים רבות, בהבעות פנים שונות במהלך המשחקים, והתמונות הפכו לאייקוניות. 

 

 

בשנת 2018, הצטרפה לווימבלדון גם מייגן, כחודשיים לאחר החתונה המלכותית. ההבדל בין הסגנונות האופנתיים של השתיים מובחן מאוד; קייט בחרה שמלה קיצית לבנה, מחווה לספורט הלבן, מעוטרת בכדורים, מאת ג׳ני פקהאם. מייגן, לעומת זאת, בחרה בחולצת פסים מכופתרת, בסגנון גברי, ומכנסיים לבנים של ראלף לורן.

 

 

בשנה שעברה, בעוד השמועות על ריב בין שני הזוגות הולכים ומחריפים, הגיסות המלכותיות השתמשו במגרש הטניס כאמצעי להעביר מסר, שהשמועות אינן נכונות. קייט בחרה שמלה ירוקה של דולצ׳ה גבאנה, ומייגן לבשה, שוב, חולצה לבנה מכופתרת בסגנון גברי של ג׳יבנשי, וחצאית קפלים של הוגו בוס. 

 

 

השנה, כאמור, התחרות בוטלה. קייט השתתפה וקריינה סרטון עידוד לשחקנים והמעריצים, בתקווה שהתחרות תחזור בשנה הבאה. 

 

 

לטורים קודמים